מדף הספרים של יאיר - הספרים שדירג
כאן נמצאים הספרים שקרא והדירוג שנתן לכל אחד מהם.
מדף הספרים של יאיר - הספרים שדירג
אל ריס וג'ק טראוט, המחברים של רבי-המכר "מלחמות השיווק" ו"שיווק במהופך", נעזרו בארבעים שנות הניסיון שלהם בשיווק כדי להגדיר את הכללים החשובים ביותר החלים על עולם זה.
עתה, לראשונה, הם מרכזים בספר אחד 22 אמצעים וחוקים שעליהם חברות קמות ונופלות. המחברים בוחנים את מסעי השיווק שהצליחו ואת אלה שנכשלו, ומתארים מדוע הצליחו חברות להתבלט מן הש