לגעת באושרשרי שיין1ספר מרתק. ולא רק בגלל ששם הגיבור הוא השם שלי ;-) מאד נהניתי לקרוא את "לגעת באושר". הוא מאד מזכיר בסגנון את רם אורן. מסופר על עפרה שרצתה לממן ניתוח דחוף עבור אמה החולה. ולכן הסכימה להיות אם פונדקאית לזוג הורים אירית ונדב. נדב מתאהב בעפרה בלי לדעת שהיא אם התינוק. העלילה מתפתלת ומרתקת. גם אם ראיתם את הסדרה או גם אם לא הספר בהחלט מעניין ועלילתי. מומלץ בחום. בהחלט 5 כוכבים. נדב (ולא זה מהספר :-)
לגעת באושרשרי שיין1וואו הספר הזה שונה מאוד מסדרת טלוויזיה והרבה יותר טוב ממנו איך שהוא שונה לגמרי שהדמות מלי שהופיעה בסדרת טלוויזיה לא הופיעה בכלל בספר המשחק של הסדרת טלוויזיה היא על הפנים אבל בסוף הספר אירית נהרגה על ידי קארין אבל בסוף סדרת טלוויזיה היא חזרה לעצמה התגרשה מנדב ולא דיברה עם חווה אימה ויצאה לחיים חדשים ואירית מהספר יותר מרושעת ודו פרצופי מהיותה מסדרת טלוויזיה בסדרת טלוויזיה אפילו הציעה לנדב לאמץ ילד ונדב אפילו סירב זה מאוד שונה אך מרגש יותר
לגעת באושרשרי שיין1ראיתי כל הסדרה כולה בטלוויזיה, וקראתי את הספר בהנאה את הספר השאלתי מספרית "המדיטיק בחולו- בה אני מנויה. (מדוע היא לא רשומה כאן) ,אהבתי את המשחק של עופרה אברהמי ואת נדב. והאהבה שלהם, למרות שבאופן אישי אני לא אוהבת לצאת עם גבר נשוי. וגם המשחק של אילנה אביטל היה יפה ומצחיק.
לגעת באושרשרי שיין0זה ספר קשה אבל סופו של האושר אני אהבתי את זיו ואת נתי וגם את ג'ני אבל עפרה ונדב הם הזוג הכי יפה בעולם ואהבתי את הקטע שבו קארין אחותה של עפרה רצחה את אירית והחביאה אותה בארון אבל המשחק של הסדרה לא הלך לפי הספר וגם הסדרה עצמה שהפכה לטלנובלה מצליחה שעושה צחוק מהספר אבל בסדרה עצמה אירית השתנתה לאחר שהתעוררה התגרשה מנדב ולא רצתה לדבר עם חווה אימה והולכת לחיים חדשים
לגעת באושרשרי שיין0נהניתי מאוד לקרוא את הספר, קראתי אותו לפני כמה שנים כשהסדרה עוד הייתה בטלוויזיה. אחלה ספר, מתאים להעביר את הזמן.