1. |
ספר זה מציג בסיס תיאורטי ועדות מעשית למשמעותו המכרעת של המשחק הסוציודרמטי לגבי ההתפתחות הקוגניטיבית, סוציו-ריגשית ואקדמית של ילדים בני שלוש עד שמונה שנים. המחברות מדגימות את יעילותן של גישות התערבות שונות שנועדו לסייע לילדים בפיתוח המשחק. הבסיס להיבטיו התיאורטיים והמעשיים של הספר הוא מחקר וניסויים שנערכו על ידי המחברות ואחרים...
|
2. |
3. |
פרופ` שרה סמילנסקי מכהנת כפרופסור במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת תל--אביב, וחוקרת בכירה במכון סאלד.
בעשר השנים האחרונות עסקה במחקר ובעזרה פסיכולוגית ליתומים ולמבוגרים בהתמודדותם עם נושא המוות.
את נסיונה הראשון בעזרה ישירה ליתומים ולמבוגרים, רכשה כמתנדבת בענף הנפגעים של חיל האויר.
במשך השנים צברה פרופ` סמילנסקי ידע ונסיון ...
|
4. |
5. |
פרופ` שרה סמילנסקי מכהנת כפרופסור במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב, וחוקרת בכירה במכון סאלד. בעשר השנים האחרונות עסקה במחקר ובעזרה פסיכולוגית ליתומים ולמבוגרים בהתמודדותם עם נושא המוות.את נסיונה הראשון בעזרה ישירה ליתומים ולמבוגרים, רכשה כמתנדבת בענף הנפגעים של חיל האויר.
במשך השנים צברה פרופ' סמילנסקי ידע ונסיון שנרכש...
|
6. |
שרה סמילנסקי, פרופסור במחלקה לפסיכולוגיה ובבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב. היא פרסמה ספרים ומאמרים רבים, המבוססים על מחקרים וניסויים שמטרתם טיפוח וקידום של ההתפתחות הלימודית, הריגושית והחברתית של ילדים בגיל 13-4 שנים. בשנים האחרונות עסקה בין השאר במחקר, בהוראה ובטפול של ילדים יתומים ומשפחותיהם. במהלך המחקרים האלה נבדקו שש א...
|
7. |
שרה סמילנסקי, פרופסור במחלקה לפסיכולוגיה ובבית - הספר לחינוך, באוניברסיטת תל - אביב. היא פרסמה ספרים ומאמרים רבים, המבוססים על מחקרים ונסויים שמטרתם טיפוח וקידום של ההתפתחות הלימודית, הריגושית והחברתית של ילדים בגיל 4 - 13 שנים.
בשמונה השנים האחרונות עסקה במחקר, בהוראה ובטפול של ילדים להורים גרושים ומשפחותיהם. במהלך המחקרים נבדק...
|
8. |
סיכום של סדרת מחקרים, שבהם נבדקו עמדות של הורים, מורים, מנחי קבוצות הורים ועוד מומחים של מערכת החינוך, והצעת מודל ליחסים בין שתי המערכות המבוסס עליהם.
הספר דן בנושא רגיש, מורכב ובעל חשיבות רבה – טיב הקשר בין המשפחה ובית-הספר ומיועד לכל העוסקים בחינוך: הורים, מורים, העוסקים במדע החינוך, פסיכולוגים וכל המעוניינים בתפקודן של המערכ...
|
9. |
שרה סמילנסקי, פרופסור במחלקה לפסיכולוגיה ובבית-הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב. היא פרסמה ספרים ומאמרים רבים, המבוססים על מחקרים ונסויים שמטרתם טיפוח וקידום של ההתפתחות הלימודית, הריגושית והחברתית של ילדים בגיל 13-4 שנים. בשמונה השנים האחרונות עסקה במחקר, בהוראה ובטפול של ילדים להורים גרושים ומשפחותיהם. במהלך המחקרים נבדקו חמש ...
|
10. |
11. |
12. |
13. |
14. |
15. |
16. |
17. |
18. |