» יש כפילויות בתוצאות החיפוש? דווח לנו
1.
"העתיד צריך להתמקד עבור למידה, מאשר בהערכה של למידה" הספר מקיף את מגוון סוגי ההערכה החל מרמת התלמיד דרך רמת הכיתה והשכבה, ועד לרמה המוסדית ואף העל-מוסדית, מקומית ואזורית. הספר מציג רעיון מקורי בדבר פניה המרובות של הלמידה אליהם מותאמים סוגי ההערכה: א. הערכה נורמטיבית ? שהמורה מפעיל ביחס ללומדים על בסיס תקנים חינוכיים; ב. הערכה פרשנית...

2.
3.
4.
5.
6.
 


©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ