הוצאת לירז
הספרים של הוצאת לירז
1. |
לידתו של ספר זה בתחקיר מעמיק שביצעתי לצרכי הפרטיים בתחום ההשקעות בשוק ההון. במשך שנתיים תמימות למדתי את הנושא מכל צדדיו. "חרשתי" את האינטרנט. קראתי עשרות מחקרים ועבודות אקדמאיות בתחום שוק ההון וכן ספרים רבים שנכתבו על-ידי מומחים.
ככל שהתקדמתי בתחקיר כך התפזר הערפל והתבהרה התמונה, והיא הייתה שונה מאד ממה שציפיתי. התברר שאסטרטגיו...
|
2. |
3. |
האם ניתן להרויח כסף בקזינו? האם אפשר להתגבר על היתרון של הקזינו ולנצח בהימורים? כל משחקי ההימורים בנויים כך שהם נותנים יתרון סטטיסטי לקזינו, זו הסיבה שמרבית המהמרים מפסידים כסף בקזינו. ואולם, קבוצה מתוחכמת של מתמטיקאים ומומחי מחשב בארה"ב מצאו דרך להכות את הקזינו ולהרויח כסף בהימורים, שיטה זו אומצה על ידי המהמרים המקצועיים. מדריך ...
|
4. |
איך להצליח במכירות (הוצאה מחודשת) - טכניקות ורעיונות מעשיים להשגת הצלחה במכירות - איך להצליח במכירות #
מאת מאיר לירז
הספר "איך להצליח במכירות" מאת מאיר לירז הוא מדריך מעשי לאומנות המכירה והשכנוע, המכיל טכניקות ורעיונות להשגת הצלחה במכירות.
הספר מספק כלים חיוניים להצלחה בעולם העסקים התחרותי, בכך שהוא מלמד כיצד להתמודד בשוק ולהצליח מול מתחרים אחרים.
מה תמצאו בספר:
טכניקות ורעיונות מעשיים:
הספר מציע גישות מעשיות ויישומית כדי לשפר את כישורי המכ...
|
5. |
6. |
104 סיפורי זן תורת הזן - בודהיזם צמחה במזרח, בעיקר בסין וביפן ושימשה מקור והשראה לרבות מאסכולות הצמיחה האישית ו"העידן החדש" שזוכות לאוהדים רבים אצלנו במערב. לאורך ההיסטוריה של הזן שימשו סיפורים ואנקדוטות אודות חכמי זן ותלמידיהם כמכשיר לימודי שמטרתו לפשט ולהאיר. בספר זה כלולים 104 סיפורי זן המספרים את סיפוריהם של כמה מחכמי הזן הידוע...
|
7. |
להצליח בדיבור בפני קהל - מדריך מעשי לנשיאת נאום מתן הרצאה או כל דיבור בפני קהל או קבוצה
מאת מאיר לירז
אם אתה שואף להשפיע על אנשים, אם אתה שואף להנהיג אנשים, אתה חייב לדעת כיצד לדבר בפני קהל.
יש לך פחד קהל?
כושר הביטוי שלך אינו טוב?
דברים אלה אינם צריכים להפריע לך להפוך לנואם טוב.
מדועו מפני שהכושר לדבר בפני קהל הינו כושר הניתן ללמידה.
למעשה כמה מן הנואמים הגדולים בהיסטוריה התחילו מנתוני פתיחה גרועים ותוך לימוד עצמי ופיתוח עצמ...
|
8. |
9. |
מדריך זה יעזור לך לשפר את כישורי הניהול שלך, להצליח בניהול עסק ולהגדיל את רקווחיותו. תמצא במדריך מיכוון רעיונות, שיטות וכללים חדשניים לניהול רווחי של עסק. המדריך יוביל אותך צעד אחד צעד החל משלב הקמת עסק חדש, דרך תחומי הניהול השוטף: שיווק, פרסום וקידום מכירות, ניהול כח אדם, בקרת איכות, נהול הכספים, עריכת תקציב ותכנון עתיד העסק. מדריך ...
|
10. |
11. |
כדי להצליח בניהול לא די בידיעת הצד המקצועי של התפקיד שלך, לא די להיות בקיא בתחומים כמו ניהול כספים, שיווק, מכירות וכו'. מנהל צריך לדעת להתמודד עם מיגוון רב של משימות ומטלות הניצבות בפניו במהלך הניהול השוטף. הוא צריך לדעת כיצד לתכנן ולהתכונן לבאות. המנהל צריך לדעת לקבל החלטות, לפעמים בתנאי לחץ ומבלי שמונחות בפניו כל העובדות הדרושות ...
|
12. |
13. |
14. |
15. |
עולם העסקים בארץ הולך ונעשה מורכב ותחרותי יותר מיום ליום. עסקים משגשגים חשים יותר ויותר מאוימים על ידי מתחרים חדשים. עסקים חדשים נכנסים לשוק תוך מטרה מוצהרת לנגוס בנתח השוק של עסקים ותיקים. כדי לשרוד ולשגשג בעולם העסקים של היום אתה חייב להיות עם יד על הדופק ולפעול באופן רצוף לשיפור כושר התחרות שלך. מדריך זה נועד לסייע לך בתחום זה....
|
16. |
לעיתים אנו נלהבים או מונעים על ידי משהו שאנו רואים או שומעים באופן מקרי, רק כדי להיווכח שההתלהבות שלנו פוחתת ונעלמת עם הזמן. לכן, חשוב להזין את מוחנו באופן תמידי באותם חומרים שגורמים לנו להיות חיוביים ונלהבים.
ספר זה כולל אוסף מגוון של עשרות רעיונות, אנקדוטות, קטעים שנונים וציטטות ולכולם מטרה אחת – לתת לך השראה לקראת השגת מה שאת...
|
17. |
התדמית שאתה משדר לסביבה הינה אחד הגורמים על פיו אתה נשפט על ידי אנשים אחרים. הבוס שלך, עובדיך, הלקוחות, הספקים, חבריך לעבודה, עמיתיך בחברות אחרות, פקידי ממשל, כל אלה הם אנשים שיש להם השפעה על ההצלחה שלך וכולם מושפעים בהחלטותיהם לגביך מן התדמית שאתה משדר. בסביבה העיסקית תחרותית של ימינו אתה חייב להציג את עצמך ולשדר לסביבה מסר תדמיתי ...
|
18. |
עכשיו אתה יכול להצליח ביצוא, יבוא וסחר בינלאומי. בין אם אתה מתענין ביצוא או ביבוא תמצא במדריך זה תוכנית מפורטת אשר תוביל אותך צעד אחר צעד בכל
השלבים של תהליך היצוא והיבוא, המידע הינו מעשי ומוגש בצורה קלה להבנה ולישום.
זה המדריך המקיף והכולל ביותר שיצא בישראל בתחום זה, תמצא בו את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להצליח ביצוא, יבוא וסחר בינל...
|
19. |
20. |
21. |
22. |
23. |
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי.
כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק.
להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עס...
|
24. |
סודות ההצלחה בניהול כל בעל תפקיד ניהולי, החל מן המנהל הזוטר וכלה במנכ"ל הארגון, צריך להתמודד יום יום עם מגוון רחב של משימות ומטלות. אם אתה שואף להצליח בתפקיד ניהולי אינך יכול להסתפק בכישורי הניהול הטבעיים שלך, אתה חייב לרכוש ידע אשר יעזור לך להתמודד עם המורכבות והגיוון של תפקידי המנהל. מדריך זה כולל שיטות ורעיונות אשר יעזרו לך לשפ...
|
25. |
26. |
27. |
28. |
29. |
30. |
31. |
32. |
33. |
34. |
35. |
36. |
37. |
38. |
39. |
40. |
|
41. |
42. |
43. |
44. |
45. |
46. |
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, ...
|
47. |
48. |
49. |
|
50. |
טכניקות ניהול יעילות. לארי בירד, אחד משחקני הכדורסל המוכשרים ביותר שצמחו בארה"ב, אמר פעם: "מצליחן הוא מי שמזהה את הכשרונות הטבעיים שלו, עובד קשה כדי לפתח אותם לכדי מיומנויות, ומשתמש במיומנויות אלה כדי להשיג את מטרותיו." דברים אלה נאמרו בהקשר לתחום הספורט, אך הם נכונים לא פחות לתחום הניהול. יש הרבה אנשים שעובדים קשה מאוד אבל לעולם אי...
|
51. |
52. |
טלמרקטינג הינו אחד משיטות השיווק היעילות ביותר העומדות לרשותו של מנהל העסק. כתב העת העסקי האמריקאי, ``פורבס`` הכתיר את הטלמרקטינג, ``הכוח השיווקי של שנות האלפיים``. בארה``ב הטלמרקטינג הוא עסק ענק האחראי להפקת מכירות במיליארדי דולרים מידי שנה. בשנים האחרונות גברה גם בארץ המודעות ליעילותו של הטלמרקטינג כשיטת שיווק יעילה ויותר ויותר ח...
|
53. |
54. |
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, ...
|
55. |
56. |
|
57. |
58. |
59. |
60. |
61. |
62. |
63. |
64. |
65. |
66. |
67. |
68. |
69. |
70. |
71. |
72. |
73. |
74. |
75. |
76. |
77. |
78. |
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה: הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, ה...
|
79. |
80. |
81. |
82. |
83. |
84. |
85. |
86. |
האם העסק שלך מוכן לשלב הבא שלו בסולם ההצלחה, והאם יש לך את החזון כדי להמשיך? חזון אינו תלוי לחלוטין בנטייה טבעית; אפשר לפתח ולשפר אותו על-ידי התמקדות במטרה וחתירה להשגת עובדות הממריצות רעיונות ותגובות. ככל שמתבוננים בעסק ובסביבתו יותר מקרוב, כך גדלה הסבירות לפיתוח תוכניות צמיחה שיתאימו למשאבים ולכישורים הזמינים עבורך. מטרת הספר ...
|
87. |
88. |
89. |
90. |
91. |
92. |
93. |
94. |
95. |
96. |
מי צריך תכנון אסטרטגי? כל מנהל שמע וודאי אלפי פעמים כי תכנון הוא המפתח לצמיחה ובטחון בפעולת העסק. תכנון חוסך זמן. התכנון מבטיח כי משאבי החברה ינוצלו למטרות המועילות יותר. התכנון מונע אווירה של עבודה "בשליפה" ממשבר אחד לשני. אם התכנון הוא כל כך חשוב מדוע מטלה זו סובלת מהזנחה בקרב מנהלים כה רבים של חברות קטנות ובינוניות? מנהל העסק ה...
|
97. |
98. |
99. |
100. |