הוצאת פקר סוכנות לספרות בעם


הספרים של הוצאת פקר סוכנות לספרות בעם

1.
2.
כיום, המטרה הניצבת בפני מנהלים היא להבטיח שעובדיהם יחוללו מובילות-שוק בעקביות ובהתמדה. הדרך היחידה להבטיח ביצועים מיטביים מתבצעת על-ידי הדרכה המיועדת לשפר את הידע, המיומנות והיכולת של כל מועסק בהתאם להגדרת תפקידו. מטרתו של ספר זה לתת בידי האחראים לטיפוח מיומנויות וכישורים בארגונים קטנים כגדולים, עצמאיים או ציבוריים, את הכלים ...

3.
הדורה מיוחדת זאת המוקדשת לבני נוער נועדה לסייע לך לזרום עם השינוי ולהצליח! מי הזיז את הגבינה שלי? הוא סיפור משל יישומי שקסמו מהלך על כל אדם ? ורישומו עמוק ומשמעותי. לזרום עם השינוי ולהצליח! רב מכר עולמי!!!...

4.
כל אדם נולד מנצח. ניצחון אין פירושו לא לטעות ולא להיכשל, כי אם להכיר במגבלות שלנו, לשפר ולכוון את עצמנו כל פעם מחדש. לנצח פירושו לא לוותר. סיפור חייו של כל אחד מאיתנו פלאי ומיוחד ולכן כל אדם הוא נס. אאוגוסטו קורי הוא פסיכיאטר, מדען וסופר מוכר בארץ מולדתו, ברזיל. הספר "כל אדם הוא נס" זכה להצלחה רבה בכל מקום בעולם בו ראה אור....

5.
התמרה של מצבי פחד – באמצעות פיתוח מיומנות רגשית, כל אדם יכול לסגל יכולת להתמודד עם הפחד ובכך ליצור בחייו האישיים והמקצועיים נתיבי קסם של צמיחה אישית, מקצועית וארגונית. מהדורה חדשה של הספר "האלכימיה של הפחד" בהוצאת פקר....

6.
כון, העולם מטורף. אם אינכם מוצאים בו היגיון, אתם צודקים. הוא באמת לא הגיוני. העיקר אינו להתלונן על כך. העיקר הוא לא להרים ידיים. העיקר הוא זה: העולם אינו צריך להיות הגיוני, אבל אתם יכולים להיות הגיוניים. אתם יכולים למצוא משמעות אישית בחייכם. בכך עוסק ספר זה. הוא מתרכז במציאת משמעות אישית בעולם מטורף. ד``ר קנט קית`, בוגר מדעי-הרוח באוניב...

7.
הספר "אלופי השירות" מעלה לדיון את הקשיים שאנשי השירות לקוחות נדרשים לעמוד בהם, המחייבים את מנהליהם לברר מהי האסטרטגיה הנדרשת לניהול חוויית הלקוח, באמצעות גיבושה של תפישה המעודדת נשיאה באחריות המשותפת הנדרשת מכלל המועסקים בכל ארגון בעת מתן שרות. זהו ספר חובה למנהלים, מומחים בתחום השירות וההפעלה של מרכזי ומוקדי שירות. מנהליש יווק ...

8.
9.
10.


©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ