במה את טובה? שואלים.
אני טובה בכתיבה. כותבת סיפורים קצרים, שירים.
טוב, אני הייתי מציע לך ללכת ללמוד כתיבה שיווקית. בזמנך החופשי תכתבי שירים וסיפורים.
ואז רצה לי השאלה;
האם הספרות מתה?
למה בעצם אנחנו הגענו למצב שספרים הרבה פחות מעניינים אותנו?
תראו, זה לא שאני מזלזלת בכותבי תוכן שיווקי. הרי כל אמירה, ומעשה בצורה זו או אחרת היא שיווקית.
הקפה שאני שותה, הבגד שאני לובשת, הדעות שלי על נושאים שונים.
בכל אופן שאני מתבטאת חייב אני משווקת משהו.
אבל למה כשזה מגיע לתשוקה האמיתית שלי,מילים שהן חפות משיווק , שכולן מדברות על אהבה, כאב, סתם הגיגים ומחשבות, ועולמות שאני בוראת דרך המילים שלי, רגשות אמתיים?
למה זה פחות משיווק?
אולי אנחנו נהיינו צינים מדי?
חסרי סבלנות? או דמיון?
כי הכל מוגש לנו על מגש כסף? אולי לאנשים כבר אין אנרגיה ועצבים לדמיין וללכת למקומות רחוקים בדמיון?
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה