ישראל היא אומת הסטארט-אפ, בריטניה היא מולדת הכדורגל, ניו-יורק היא התפוח הגדול, תל-אביב היא עיר ללא הפסקה וחולון היא עיר הילדים - האם זו המציאות, או שמא מדובר בתפיסה תדמיתית שקובעה במוחנו על-ידי אשפי פרסום ויחסי ציבור?
"פרצופה של מדינה" הוא הספר הראשון בשפה העברית, המנתח תהליכי מיתוג של מדינות וערים בישראל ובעולם.
בספר נבחנות, בין השאר, השאלות – איך מתמודדת ישראל עם חרם ה BDS ? האם ארה"ב היא עדיין מותג המדינה החזק בעולם ? כיצד הפכה טורקיה ליעד תיירות נכסף ? מדוע מככבים כריסטיאנו רונלדו, דנה אינטרנשיונל וגל גדות כשגרירי תדמית מדינות ? ואיך הפכו ברצלונה, בילבאו, ליברפול, ריו ו...תל-אביב למוקדי תיירות בינלאומיים ?
"פרצופה של מדינה" יאפשר לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית המיתוג, בה לוקחים חלק מיטב המוחות השיווקיים בעולם.
מבצע מיוחד לחברי סימניה : 45 ש"ח לעותק כתבו ל daniel@zimet.co.il
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה