הזמנו טיסה שאמורה היתה לצאת בשעת שש בבוקר -כשקבלנו הכרטיסים נוכחנו לדעת שהטיסה יוצאת בשעה 20 . הפסדנו יום נופש יקר מתוכנן כולל מלון וטיול. לא מדובר בחברה זרה מדובר בחברת ישראייר "שלנו " לדעתי בעת שהודיעו לי על שעות הטיסה ידעו מי שידעו שהטיסה לא תמריא בבוקר. זו עגמת נפש למרות שהחברה אינה מחוייבת לדיוק בשעות ההמראה והנחיתה אבל 14 שעות זה זמן רב. נגרמה לנו אכזבה . אני נראה לי בכך לכאורה הטעייה ולא לא מכוונת. אשמח אם חברים ידעו על כך ואשמח עוד יותר אם ידווחו על ארועים דומים בעיקר כאלו הקשורים בחברה זו.
בישראייר היחס "שזכיתי" אחרי שכבר שילמתי הוצע לי לבטל שזה כמובן על חשבוני. החברה בנוסף החברה פירסמה שני לוחות מחירים שונים לגבי אותו אותם אותו חבילה ובה הפרשים במחירי הטיסות.
בקיצור ישקול כל אדם לעצמו אם הם ראווים לאמון.
אישית איני מתכוון אי פעם לשוב ולטוס בחברה זו. ובהחלט לא לשתוק.
אני מקווה שמטוסי החברה מתוחזקים טוב יותר מאשר רשת השיווק שלהם.
למען הדיוק למרות ששעת ההמראה צויינה החברה ציינה שאינה מחוייבת ויתכנו שינויים. אבל האם שינוי אמור להיות 14 שעות לנופש יחסית קצר ולא זול? על פי השכל הישר שינוי אמור להתרחש מסיבות שאינן צפויות ולא מתכנון המראה ביום שלם לאחר שנמסר אחרת.
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה