אדוארד יקר (ולכל באי אתר סימניה המופלא)
אנחנו ממש מצטערים שזו הייתה החוויה שלך.
לנו בחפציבה הכי חשוב שאוהבי ספר יאהבו לקנות ספרים אצלנו.
אנחנו לא רשת, אנחנו חנות משפחתית ואנחנו פשוט אוהבים ספרים.
צריך לזכור שבכל זאת מדובר בספרים מיד שנייה (ומחירם כמובן בהתאם),
לפעמים מה שלאדם אחד נראה כמצב מצוין, לאחר יכול להיראות כמצב פחות טוב.
אם קורה מצב בו לקוח לא מרוצה מהספר שהוא קיבל בדואר, ולא משנה מה הסיבה, הוא יכול להשיב לנו את הספר ואנו נזכה אותו במלוא מחיר הספר.
אין לנו את שמות הספרים שנרכשו כדי לבדוק את הטענה לגופה וכך גם להפיק לקחים כדי להשתפר.
אבל בברור שלפעמים יש תקלות
כי אנחנו עדיין רק בני אדם :)
אבל לפחות כוונתנו טובה.
לקחנו את הערתך לתשומת לבנו ונעשה כמיטב יכולתנו להשתפר.
בכל מקרה, אדוארד, אנו חוזרים ומתנצלים ומבטיחים לך שזו לא דרכנו,
אנו מקווים כי תשוב לרכוש אצלנו ספרים ולהבא, כמו רוב לקוחותינו, תצא גם עם חיוך
כי אחרת זה לא שווה לנו כלום
בברכה
צוות חפציבה רחובות
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה