שבצור קשר או פניה אישית זה יותר ממוקד.
ככה עלולים כמה אנשים לראות ולנסות לטפל ביחד -מישהו אמר כפילויות?-או להניח שמישהו אחר טיפל והפניה תיפול בין הכסאות.
נכון, מסכים.
בכלל הפונקצינליות של העריכה היתה יכולה להיות טובה יותר.
למשל בקשת הוספת ספרים בטופס נפרד ולא בפורום (ואם כבר בפורום נפרד).
אפשרות לסמן שאתה מטפל בהוספה כך שאחרים לא ינסו גם.
אפשרות פשוטה לאחד כפילויות בלי עבודה סזיפית של איחוד ביקורות, מחירים ודירוגים.
אפשרות מחיקה של זבל שהצטבר.
אפשרות הכנסת הערות לתיקון ע"י ציבור הגולשים, כאשר נתקלים בבעיה.