אני כבר מזמן לא קוראת עיתונים - מצאתי שהם משעממים אותי -אין שום כותרת שתמשוך לי את העין כדי לשבת ולקרוא בעניין את העיתון - לגלות לכם משהו - אני מחפשת רק אחרי הסודוקו / תשבץ הגיון- כך שלעיתונים אין השפעה עלי / למשפחה
אבל לעומת זאת ישנה המדיה שנקראת טלווזיה וישנו האינטרנט ובל נשכח גם את הרדיו למדיות הללו ישנה השפעה עצומה עלינו ככלל -וכפרט וההשפעה הזו מגיעה מהפרסומות.
ישנן שתי פרסומות בטלויזיה אחת של הוט "בת שלי קטן יושנת עם חבר שלך גדול" - שאת הפרסומת הזו אבא שלי מדקלם
לי אותה השכם וערב - אין מה להגיד פרסומת נחמדה מאוד - וישנן הפרסומות של יס שגם אותן תענוג לראות כמו את הפרסומת של הוט.
אבל לעומת זאת ישנן פרסומות שאני והסובבים אותי לא מצליחים להבין מה רוצה המפרסם להגיד / לפרסם ואז אנחנו מאבדים עניין, ישנן פרסומות שהן בוטות מדי גסות מדי ונראה לי שהמפרסם מפספס את העיקר בפרסומת ורק נכניס את היד לכיס ונקנה את המוצר - אולי המפרסם לא חשב על הכיוון שאם הפרסומת בוטה ולא לעניין ולא ארצה להכניס את היד לכיס / לפתוח את הארנק ולקנות את המוצר שלו - למרות שהמוצר הוא הכי הכי שבעולם - מבחינת איכות, ריח, וכו' ואני מאמינה שלא רק אני חושבת שהפרסומת בוטה מדי ולא לעניין. כמו כן הפרסומות שמיועדות לבני הנוער שבאמת מזמן לא ראיתי כאלה - כי כבר אין אצלנו בני נוער - הפכנו אותם לאנשים קטנים ומבוגרים
את האמת - אם אני חושבת שוב - הפרסומות בזמן האחרון התעדנו
ישנן גם את הפרסומות שאנו רואים דרך האינטרנט - איך שעוז אומר "חופרות" לי ודי נמאס לי לראות את הפרסומות בכל מקום בכל דף ובכל אתר - המפרסמים די אגרסיביים,וזה נמאס לי.
אם שמתם לב במשחקים של מכבי בכדור סל היו פרסומות סמויות של חברת התעופה הטורקית - לפי דעתי זו אחלה פרסומת. כי זה גרם לי להתעניין בפרסומת לרצות ולראות - לא פרסומת ששמים לי אותה בכח מול העיניים ואומרים לי תקני.
והרדיו.. מקומו לא נפקד מאיתנו - ולפי דעתי הפרסומות שם פחות אגרסיביות מאשר הטלויזיה / אינטרנט
אז.. המדיה היום היא כלי נהדר לפרסומות הן בטלויזיה / רדיו / אינטרנט - ואני מאוד משתדלת לא להיות מושפעת מפרסומת רק בגלל שזו פרסומת ואמרו לי תלכי ותקני כי.... אלא אני הולכת כי אני רוצה / צריכה וכן הלאה.
אנחנו מושפעים כי אנחנו רוצים להיות מושפעים?!
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה