קטגוריות » ילדים » הולכים לגן ולבית הספר ( ילדים הולכים לגן ולבית הספר בחנות הספרים)
1. |
מה אספר לילד? [כרך א] - ספר-עזר לגננת, למורה בכתות א', ב' ולהורים - מה אספר לילד? #1
מאת יהודית גורביץ
ציורים - תרצה טנאי
קבצי ספורים, שירים ומחזות מנוקדים לילדים....
|
2. |
כל דבר שקורה בפעם הראשונה, הוא מרגש. הספר מעביר את החויות של התאומות הללי ונוי, הצועדות לגן בתחילת השנה. מענין, מה אתם מרגישים ביום הראשון?...
|
3. |
מה אספר לילד? [כרך ב] - ספר-עזר לגננת, למורה בכתות א', ב' ולהורים - מה אספר לילד? #2
מאת יהודית גורביץ
קבצי ספורים, שירים ומחזות מנוקדים לילדים....
|
4. |
בשנת תש"ל (1970) נפטר הסופר ש"י עגנון, חתן פרס נובל לספרות, והותיר אחריו כתבי יד רבים. בתו, אמונה ירון, מכינה לדפוס את הספרים שעגנון לא הספיק להכינם בעודו בחיים.
והנה הפתעה מרגשת – תוך הטיפול בעיזבון של עגנון הסתבר כי קיימות שתי מחברות ובהן עשרים ושניים שירים לילדים, כנגד כ"ב אותיות הא"ב. השירים נכתבו בידי ש"י עגנון בשנת תרע"ט (1920), השנה ש...
|
5. |
מה אספר לילד? [כרך ג] - ספר-עזר לגננת, למורה בכתות א', ב' ולהורים - מה אספר לילד? #3
מאת יהודית גורביץ
ציורים - תרצה טנאי
קבצי ספורים, שירים ומחזות מנוקדים לילדים....
|
6. |
"מחר מצפה לי יום נפלא ממש: אני הולך בפעם הראשונה לגן חדש!" אני אשתף אתכם בקשיים שהתמודדתי אתם ביום הראשון, כמו הפרדה מאמא והמריבה על הרכבת האדומה. אספר לכם על החוויות הנעימות שעברתי, כמו הפגישה עם חבר חדש והמשחקים בחצר המקסימה. אז פתחו את הספר וצאו איתי למסע מרתק בגן - העדן של עדן......
|
7. |
כרך ה ערוך ומלוקט בידי מטעמה קשתי
ציורים - תרצה טנאי
קבצי ספורים, שירים ומחזות מנוקדים לילדים....
|
8. |
סיפור מתח בעברית קלה ומנוקדת בלוויית תרגילים בהבנת הנקרא....
|
9. |
|
10. |
11. |
יש ספר עבה וספר דקיק,
יש ספר עצוב וספר מצחיק,
אבל כל ספר מתחיל
במלה או בשורה,
איך נדע מה הוא מכיל?
נפתח, נדפדף ונקרא!
עשרות מושגים מעולם בית הספר מוצגים, לפי סדר האלף-בית,
למען התלמידים החדשים.
מה זה הכתבה ודף קשר? למה מכינים שיעורי בית? מי חותם על התקנון
מתי מקבלים תעודה?
סמדר שיר מסבירה בשירים ובחרוזים. ג´קי ירחי מדגים באיורים ...
|
12. |
אופק עולה לכיתה א´, סיפורה המחורז של שרון רגב, מביא את תחושותיו של ילד המתמודד עם המעבר הכלל לא פשוט מגן חובה לכיתה א´. הסיפור, המסופר דרך עיניו של אופק בן השש, מתאר בהומור ובשנינות את פחדיו והתרגשותו וכמו הופך את המעבר לחוויה נעימה ואף מבדחת. הסיפור מלווה באיוריו מלאי הדמיון של הצייר וולף בולבה....
|
13. |
לְעוֹמֶר יֵשׁ אֹהֶל קִרְקָס בַּחֶדֶר, עִם לֻלְיָנִים וְלֵצָנִים וְהַכֹּל, וְהוּא לֹא מַרְשֶׁה לְאַף אֶחָד לְשַׂחֵק בַּקִּרְקָס שֶׁלּוֹ — בִּמְיֻחָד לֹא לְגַיְא, אָחִיו הַקָּטָן הַשּׁוֹבָב.
אֲבָל גַּיְא רוֹצֶה כָּל כָּךְ, וְעוֹמֶר הָלַךְ לַחֲבֵרָה, וּמְשַׁעֲמֵם לוֹ לְבַד,
וְ... אוֹי וַאֲבוֹי!
מָה קָרָה לַקִּרְקָס?
וּמָה יִק...
|
14. |
15. |
16. |
ילדי הגן בונים לעצמם מדינה מקוביות ומוכנים לחגוג את יום העצמאות, אלא שחברים נוספים רוצים להצטרף למדינה המוכנה.
איך יקבלו הילדים את החברים החדשים למדינה שלהם?
הסיפור מעלה את ההתמודדות עם קיבוץ גלויות ועם קליטת עלייה – התגשמות התפילה שהתפללו יהודים במשך דורות: "וְקַבּצֵנוּ יַחַד מְהֵרָה מֵאַרְבַּע כַּנְפוֹת הָאָ...
|
17. |
18. |
19. |
20. |
21. |
גור הקנגורו היה רוצה להיות בן של נמר, בנו של הנמר היה מעדיף אבא אריה, וגם הכפיר רוצה אבא אחר.
ספר מחורז ומצחיק שבו כולם מוצאים סיבות להיות שמחים בחלקם, כי "דבר אחד כדאי תמיד לזכור ולא לשכוח! אם יש לך קצת מוח, תמיד תמצא סיבה לשמוח!"...
|
22. |
23. |
תני ותינה רוצים להעניק לאמא מתנה.
הם טורחים ומחפשים דרך משלהם להביע את תודתם ואהבתם.
סיפור מתוק וחם על משפחה ועל הדרך שבה גם ילדים צעירים יכולים לשמח הורים....
|
24. |
25. |
26. |
חֲמִשָּׁה גִּבּוֹרִים מִתְוַכְּחִים בֶּחָצֵר
מִי מִכֻּלָּם הֶחָזָק בְּיוֹתֵר.
כֻּלָּם בְּטוּחִים עַד מֵעַל לַיָּרֵחַ:
"כְּשֶׁיָּבוֹא הַדְּרָקוֹן – אֲנִי אֲנַצֵּחַ!"
יֵשׁ דֶּרֶךְ אַחַת לְבָרֵר מִי גִּבּוֹר:
מִבְחַן הֶעָנָף שֶׁדְּרָקוֹן לֹא יִשְׁבֹּר.
אָז מִי מִכֻּלָּם יְנַצֵּחַ בַּקְּרָב
וְגַם יְגַלֶּה סוֹד יָקָר מִזּ...
|
27. |
28. |
למי דומות האותיות?
ספר זה נועד לסייע לילדי הגן ולילדי כיתה א' להכיר את אותיות הא'-ב' וללמוד אותן בדרך ייחודית קלה ונעימה. הקריאה בו אף עשויה לסייע רבות לילדים המתקשים ברכישת כישורי קריאה.
לכל אחת מן האותיות מובא דימוי (עצם או בעל חיים) המזכיר אותה בצורתו ואשר שמו מתחיל בצליל שאותה אות מביעה. לדוגמה: ד' = דחליל. האות ד' מזכירה בצורתה דח...
|
29. |
ארנב ממהר מוביל את אליס הקטנה אל ארץ קסומה ומלאה בדמויות נפלאות, שבה הכול אפשרי. הצטרפו אל אליס והחברים בחוברת פעילויות נהדרת על פי הסיפור הקלאסי שכולנו אוהבים.
החוברת מכילה מגוון גדול של פעילויות כיפיות: מדבקות צבעוניות, דפי צביעה, חידונים למיניהם, מבוכים ועוד.
שעות של הנאה מובטחות לכל המשפחה!...
|
30. |
נעם נולדה שנתיים אחרי אחותה גלי, ובכל זאת היא רוצה לעשות כל מה שגלי עושה.
לא תמיד היא ממש מצליחה. ...
|
31. |
סיפור עלילה מחורז, המתייחס בגישה ביקורתית לתופעות החברתיות הפוגעניות של ביוש וחרמות ("שֵימינג") מצד החברים לכיתה והסביבה הקרובה כלפי ילדים, המסומנים כפגיעים וחלשים, על-ידי הצגתם כקורבנות ה"מפלצת" החיה ופועלת בסביבתנו הקרובה.
הספר מציג דרך פעולה קבוצתית ואישית מושכלת, המאפשרת העצמה ושינוי, עם דרך התמודדות בתופעות פסולות ומסוכנו...
|
32. |
הָאִיּוּרִים הַיְּצִירָתִיִּים וְהַסִּפּוּר הַמַּעֲצִים מַזְמִינִים אֶת הַקּוֹרְאִים הַצְּעִירִים לְהִתְוַדֵּעַ לְעוֹלַם הַהַנְדָּסָה, לַחֲשִׁיבָה יְצִירָתִית
וּלְפִתְרוֹן בְּעָיוֹת. הַכּוֹל מְעַנְיֵן אֶת זֹהַר! כְּשֶׁהִיא מְטַיֶּלֶת בָּעִיר עִם סָבְתָא שֶׁלָּהּ הִיא רוֹאָה הֲמוֹן דְּבָרִים מְרַתְּקִים. אֵיךְ רַכְּב...
|
33. |
הַיּוֹם הָרִאשׁוֹן לַלִּמּוּדִים יָכוֹל לִהְיוֹת מַלְחִיץ, אוּלָם פּוּ, חֲזַרְזִיר, כְּרִיסְטוֹפֶר רוֹבִּין וְכָל שְׁאַר הַחֲבֵרִים עוֹשִׂים כֵּיף חַיִּים בְּבֵית הַסֵּפֶר: הֵם בּוֹנִים בְּקֻבִּיּוֹת, מְצַיְּרִים, מְשַׂחֲקִים בַּגִּנָּה וּמְנַשְׁנְשִׁים דְּבַשׁ. בְּמַעֲשִׂיָּה יְדִידוּתִית זוֹ לוֹמֵד פּוּ שֶׁאֲפִלּוּ ד...
|
34. |
35. |
ספורים משעשעים גדושים בהרפתקאות ובדמויות חביבות, שיארחו עמכם לחברה ויחשפו בפניכם את עולם האגדות מנוקד.
ברונה, ג'נלוקה (מאייר)
צ'רונוסקי, קלאודיו (מאייר)
אוליברי, ע. (מאייר)...
|
36. |
עדי ועידו מקימים משרד בלוש!
כעבור זמן קצר מופיע הלקוח הראשון.
חברתם,הגבירונת נעה,מיואשת.
חושדים בה שהיא גנבה, ועליהם להוכיח את חפותה.
הספר מנוקד....
|
37. |
38. |
39. |
'אַף מְלָפְפוֹן' - זֶה לֹא עוֹד שֵׁם גְּנַאי,
כֻּלָּנוּ אוֹהֲבִים אוֹתְךָ, וַדַּאי!
אַל תִּשְׁתַּנֶּה וְתַמְשִׁיךְ לְהַפְתִּיעַ
גַּם כַּאֲשֶׁר מְנַסִּים לְךָ לְהַפְרִיעַ!
תום, "אף מלפפון", הוא נציגם של ילדי העולם המיוחדים: הוא דחוי, כולם צוחקים עליו או מתעלמים ממנו, אבל תום לא מתכוון לוותר. הוא נאבק על זכותם של כל הילדים האלה לי...
|
40. |
סִפּוּר קָסוּם עַל חֲבֵרוּת, קַבָּלַת הַשּׁוֹנֶה וַחֲשִׁיבוּת הַהִשְׁתַּתְּפוּת בְּמִשְׂחָק.
“כָּל אֶחָד מֵחֲבֵרַי שׁוֹנֶה וּמְיֻחָד!
זֶה כֵּיף לְנַצֵּחַ, אֲבָל פָּחוֹת כֵּיף לְשַׂחֵק לְבַד...
אֲנִי רוֹצֶה מֵהַמִּשְׂחָק וְהַחֲבֵרִים לֵהָנוֹת.
הַהִשְׁתַּתְּפוּת חֲשׁוּבָה לִי יוֹתֵר מֵהַנִּצָּחוֹן!
אִם אֲנַצֵּחַ — נֶה...
|