![]() |
פענוח הצופן השיווקיהמדע שמסביר מדוע אנו קוניםפיל בארדן
יצא לאור ע"י הוצאת דיונון, בשנת 2013, מכיל 230 עמודים, תירגום: רז אלמליח. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום
|
|
תקציר הספר
הספר מציג באופן נהיר ומרתק את החידושים האחרונים במדע קבלת החלטות ורותם אותם לטובת שיווק וניהול מותגים יעיל ואפקטיבי.
הספר הוא נכס רב-ערך לאנשי שיווק ולכל מי שעוסק בפרסום, חקר שווקים או מדיה.
הספר יתרום גם לכל מי שמבקש להבין דפוסי חשיבה והנעה של בני האדם: פוליטיקאים, מעצבי מדיניות, מעצבי מוצר, רגולטורים פיננסיים, ואנשי עסקים מכל סוג.
"סוף סוף ספר שמפצח את הקוד לשיווק מוצלח, זהו ספר חובה לכל מי שבבעלותו מותג שהוא מנסה למכור. בתור לקוחות של פיל בארדן אנו יודעים שהגישה שלו מבוססת על המציאות העסקית והיא אכן מצליחה". כריס בארו, במנכ"ל לשיווק, ענקית התקשורת בריטיש טלקום (BT)
"שילוב מושלם של רעיונות מדעיים מעמיקים עם תמונה ברורה של אופן תרומתם לעולם השיווק". קולין קמרר, פרופ' לכלכלה התנהגותית, המכון הטכנולוגי של קליפורניה (קלטק)
"ספר חובה למנהלי קריאייטיב ואסטרטגיה בחברות שיווק ופרסום". מרגרט ג'ונסון, מנכ"לית משרד הפרסום זוכה הפרסים Leagas Delaney
"הספר מצליח להיות חדשני אך מעשי, ייחודי אך לא-מסובך. ספר הכרחי לכל מי שעוסק בשיווק מסחרי". ליסה הארדי , סמנכ"לית לשיווק, חברת הוויטמינים ותוספי המזון NBTY EUROPE
על המחבר:
פיל בארדן עוסק בשיווק ומיתוג מזה למעלה מ-25 שנה. הוא מילא תפקידי מפתח בינלאומיים בחברות ענק כמו Mobile- T Diageo, Unilever. בשנים האחרונות החל ללמוד את תחום מדע קבלת החלטות וגילה עד כמה הוא משמעותי לשיווק ולמיתוג מוצלחים. מומחיותו הייחודית היא היכולת לשלב ניסיון רב שנים כאיש שיווק בכיר יחד עם ידע מעמיק במדע קבלת החלטות.
הספר הוא נכס רב-ערך לאנשי שיווק ולכל מי שעוסק בפרסום, חקר שווקים או מדיה.
הספר יתרום גם לכל מי שמבקש להבין דפוסי חשיבה והנעה של בני האדם: פוליטיקאים, מעצבי מדיניות, מעצבי מוצר, רגולטורים פיננסיים, ואנשי עסקים מכל סוג.
"סוף סוף ספר שמפצח את הקוד לשיווק מוצלח, זהו ספר חובה לכל מי שבבעלותו מותג שהוא מנסה למכור. בתור לקוחות של פיל בארדן אנו יודעים שהגישה שלו מבוססת על המציאות העסקית והיא אכן מצליחה". כריס בארו, במנכ"ל לשיווק, ענקית התקשורת בריטיש טלקום (BT)
"שילוב מושלם של רעיונות מדעיים מעמיקים עם תמונה ברורה של אופן תרומתם לעולם השיווק". קולין קמרר, פרופ' לכלכלה התנהגותית, המכון הטכנולוגי של קליפורניה (קלטק)
"ספר חובה למנהלי קריאייטיב ואסטרטגיה בחברות שיווק ופרסום". מרגרט ג'ונסון, מנכ"לית משרד הפרסום זוכה הפרסים Leagas Delaney
"הספר מצליח להיות חדשני אך מעשי, ייחודי אך לא-מסובך. ספר הכרחי לכל מי שעוסק בשיווק מסחרי". ליסה הארדי , סמנכ"לית לשיווק, חברת הוויטמינים ותוספי המזון NBTY EUROPE
על המחבר:
פיל בארדן עוסק בשיווק ומיתוג מזה למעלה מ-25 שנה. הוא מילא תפקידי מפתח בינלאומיים בחברות ענק כמו Mobile- T Diageo, Unilever. בשנים האחרונות החל ללמוד את תחום מדע קבלת החלטות וגילה עד כמה הוא משמעותי לשיווק ולמיתוג מוצלחים. מומחיותו הייחודית היא היכולת לשלב ניסיון רב שנים כאיש שיווק בכיר יחד עם ידע מעמיק במדע קבלת החלטות.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים