![]() |
הוראה מחנכתגישה פסיכולוגית-חינוכית בהוראת תוכני לימודרפי ועקנין
יצא לאור ע"י הוצאת טורו קולג', בשנת 2000, מכיל 224 עמודים,
|
|
תקציר הספר
החיבור שלפנינו הוא ניסיון מוצלח וראוי לברכה לחדור לרבדים
הפסיכולוגיים העמוקים של תוכני הלימוד.בכל פרק מפרקי הספר
ישנו 'גיבור',אישיות דתית אשר הליכותיה מוארות בעזרת ניתוח
פסיכולוגי.תאור האישיות ומניעי התנהגותה אינו בא רק כדי להבהיר פרק במקרא.
התיאור מציג את הדמות כדמות עכשוית אשר שיקוליו ומניעיו של אדם דתי בן
זמננו.המחבר מתרכז בדמות ובמסר החינוכי שהיא משגרת ומוביל את הקורא להזדהות
עם ה"גיבור" ועם התנהגותו.
מחבר הספר ד"ר רפי ועקנין הוא חתן פרס שר החינוך ליוצרים בתרבות יהודית לשנת
תשס"א.הוראה מחנכת הוא ספרו השני שהוא בבחינת נדבך נוסף לספרו הראשון "זהות יהודית
הפסיכולוגיים העמוקים של תוכני הלימוד.בכל פרק מפרקי הספר
ישנו 'גיבור',אישיות דתית אשר הליכותיה מוארות בעזרת ניתוח
פסיכולוגי.תאור האישיות ומניעי התנהגותה אינו בא רק כדי להבהיר פרק במקרא.
התיאור מציג את הדמות כדמות עכשוית אשר שיקוליו ומניעיו של אדם דתי בן
זמננו.המחבר מתרכז בדמות ובמסר החינוכי שהיא משגרת ומוביל את הקורא להזדהות
עם ה"גיבור" ועם התנהגותו.
מחבר הספר ד"ר רפי ועקנין הוא חתן פרס שר החינוך ליוצרים בתרבות יהודית לשנת
תשס"א.הוראה מחנכת הוא ספרו השני שהוא בבחינת נדבך נוסף לספרו הראשון "זהות יהודית
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים