![]() |
למכור זה בטבע שלנודניאל ה' פינק
יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2018, מכיל 248 עמודים, תירגום: יעל זיסקינד קלר.
|
|
תקציר הספר
ספר חדש מפתיע ושימושי של דניאל ה' פינק, מחבר רבי המכר מוטיבציה וראש אחר, המתאר את כוחה של המכירה בחיינו.
אחד מכל תשעה אמריקאים עובד במכירות. בארצות הברית מתפרנסים בכל יום יותר מ-15 מיליון בני אדם משכנוע אדם אחר לבצע קנייה.
אלא שכאשר חופרים יותר לעומק נחשפת אמת מדהימה: אכן, אחד מכל תשעה אמריקאים עובד במכירות. אך כך עושים גם יתר השמונה.
בין שאנו שכירים המציגים לעמיתנו רעיון חדש, יזמים המפתים משקיעים להשקיע או הורים ומורים המשדלים ילדים ללמוד, אנו מבלים את ימינו בניסיונות להניע אנשים אחרים. אם זה מוצא חן בעיניכם ואם לאו – כולנו עוסקים כיום במכירות.
למכור זה בטבע שלנו מציע הסתכלות רעננה על האמנות והמדע של המכירה. כפי שעשה בספריו מוטיבציה וראש אחר (בעברית בהוצאת מטר), דניאל ה' פינק משתמש באוצר עשיר של מחקרים בתחום מדעי החברה כדי לבסס את התובנות שלו, הנוגדות את הציפיות האינטואיטיביות.
הוא מגלה את הא"ב החדש העומד בבסיס הנעת אחרים (וזה כבר לא "לסגור עסקה תמיד"), מסביר מדוע אנשים מוחצנים אינם אנשי המכירות המעולים ביותר, ומראה כיצד ציוד אנשים ב"מפת דרכים" לפעולותיהם עשוי להיות מועיל יותר מהניסיון לשנות את דעתם.
לאורך הדרך מתאר פינק את ששת ממשיכי דרכו של "נאום המעלית", את שלושת הכללים להבנת נקודת המבט של האחר, את חמש המסגרות שיכולות להפוך את המסר שלכם לברור ומשכנע יותר, ועוד.
התוצאה היא ספר שימושי ביותר המציע תובנות מעולות ואשר ישנה את האופן שבו אתם רואים את העולם ואת מה שאתם עושים בעבודה, בלימודים ובבית.
אחד מכל תשעה אמריקאים עובד במכירות. בארצות הברית מתפרנסים בכל יום יותר מ-15 מיליון בני אדם משכנוע אדם אחר לבצע קנייה.
אלא שכאשר חופרים יותר לעומק נחשפת אמת מדהימה: אכן, אחד מכל תשעה אמריקאים עובד במכירות. אך כך עושים גם יתר השמונה.
בין שאנו שכירים המציגים לעמיתנו רעיון חדש, יזמים המפתים משקיעים להשקיע או הורים ומורים המשדלים ילדים ללמוד, אנו מבלים את ימינו בניסיונות להניע אנשים אחרים. אם זה מוצא חן בעיניכם ואם לאו – כולנו עוסקים כיום במכירות.
למכור זה בטבע שלנו מציע הסתכלות רעננה על האמנות והמדע של המכירה. כפי שעשה בספריו מוטיבציה וראש אחר (בעברית בהוצאת מטר), דניאל ה' פינק משתמש באוצר עשיר של מחקרים בתחום מדעי החברה כדי לבסס את התובנות שלו, הנוגדות את הציפיות האינטואיטיביות.
הוא מגלה את הא"ב החדש העומד בבסיס הנעת אחרים (וזה כבר לא "לסגור עסקה תמיד"), מסביר מדוע אנשים מוחצנים אינם אנשי המכירות המעולים ביותר, ומראה כיצד ציוד אנשים ב"מפת דרכים" לפעולותיהם עשוי להיות מועיל יותר מהניסיון לשנות את דעתם.
לאורך הדרך מתאר פינק את ששת ממשיכי דרכו של "נאום המעלית", את שלושת הכללים להבנת נקודת המבט של האחר, את חמש המסגרות שיכולות להפוך את המסר שלכם לברור ומשכנע יותר, ועוד.
התוצאה היא ספר שימושי ביותר המציע תובנות מעולות ואשר ישנה את האופן שבו אתם רואים את העולם ואת מה שאתם עושים בעבודה, בלימודים ובבית.
פרסומת
לקט ספרים מאת דניאל ה' פינק
שם הספר |
---|
ראש אחר - מדוע העתיד שייך לבעלי המוח הימני |
מוטיבציה - האמת המפתיעה על מה שמניע אותנו |
מתי? When - הסודות המדעיים של התזמון המושלם |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של דניאל ה' פינק
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים