![]() |
|
|
תקציר הספר
עצור רגﬠ, וחשוב - איך יראו החיים שלך אם תדע למכור ממש טוב?
אם תדע למכור את המוצרים והשירותים שלך ללקוחות שלך?
אם תדע להעביר את המסרים שלך ללקוחות שלך בדרך עוצמתית כך שייקלטו בדיוק כפי שאתה רוצה?
הנה הבעיה: רוב האנשים מנסים להעביר את המסרים שלהם בצורה לוגית. הם חושבים שאם יסבירו את המסר שלהם בצורה הגיונית - אחרים יבינו אותם, מדוע זו בעיה?
כי אנשים לא קולטים היטב מסרים שמועברים באופן לוגי, אנשים קולטים הרבה יותר טוב כשהעברת המסרים נעשית בצורה רגשית!
בספר זה תיחשף לשטית "אימפקט", שיטה שתגרום לך למכור באמצעות המסננת הרגשית של הלקוחות שלך ולא - כפי שכולם עושים ושוגים - באמצעות המסננת הלוגית.
שיטת "אימפקט" תגרום לך לאהוב מכירות, למכור יותר ולהעלות את הערך שלך בעיני הלקוחות שלך.
אם תדע למכור את המוצרים והשירותים שלך ללקוחות שלך?
אם תדע להעביר את המסרים שלך ללקוחות שלך בדרך עוצמתית כך שייקלטו בדיוק כפי שאתה רוצה?
הנה הבעיה: רוב האנשים מנסים להעביר את המסרים שלהם בצורה לוגית. הם חושבים שאם יסבירו את המסר שלהם בצורה הגיונית - אחרים יבינו אותם, מדוע זו בעיה?
כי אנשים לא קולטים היטב מסרים שמועברים באופן לוגי, אנשים קולטים הרבה יותר טוב כשהעברת המסרים נעשית בצורה רגשית!
בספר זה תיחשף לשטית "אימפקט", שיטה שתגרום לך למכור באמצעות המסננת הרגשית של הלקוחות שלך ולא - כפי שכולם עושים ושוגים - באמצעות המסננת הלוגית.
שיטת "אימפקט" תגרום לך לאהוב מכירות, למכור יותר ולהעלות את הערך שלך בעיני הלקוחות שלך.
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים