STARBUCKS - סטארבקס  - כיצד סטארבקס, חברה שנלחמה על חייה, המציאה את עצמה מחדש / האוורד שולץ

STARBUCKS - סטארבקס

כיצד סטארבקס, חברה שנלחמה על חייה, המציאה את עצמה מחדש

האוורד שולץ

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2013, מכיל 376 עמודים, תירגום: דרורה בלישה. עסקים וכלכלה » סיפורי הצלחה







ספר בסדר דירוג של שלושה כוכבים
3
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:36
1641 התעניינו בספר


תקציר הספר
בשנת 2008 קיבל האוורד שולץ, נשיא ויו"ר חברת סטארבקס, החלטה חסרת תקדים לחזור לתפקיד מנכ"ל החברה, שמונה שנים לאחר שפרש מניהול התפעול היומיומי שלה ונהפך ליו"ר. שולץ חשש שסטארבקס איבדה את דרכה, והיה נחוש להחזיר אותה אל ערכי הליבה שלה ולהשיב לה לא רק את חוסנה הפיננסי אלא גם את נשמתה. בספרו Starbucks, הוא משתף את הקוראים בסיפור המרתק של חזרתו ושל המהפך שהתחולל בחברה בהנהגתו, וחושף כיצד דווקא במהלך אחת התקופות הסוערות ביותר בהיסטוריה מבחינה כלכלית, חזרה סטארבקס לרווחיות וליציבות בלי להקריב את אנושיותה.

הספר מגיש לקוראים תיאור של אותו רגע בהיסטוריה שלא הותיר חברות אחרות ללא פגע, ומתמקד, בפירוט מרתק, בסטארבקס - חברה אחת שנלחמה ויצרה את עצמה מחדש בתוך כל המהומה. הסיפור המהיר עוקב אחר המתח היומיומי המלווה את הבעיות שמתעוררות ומכניס את הקוראים לתוך נפשו של שולץ בשעה שהוא משלים עם מגבלותיו ומפתח בהדרגה סגנון ניהול חדש. Starbucks הוא סיפור מרתק ומלא כנות המתעד את תהליך ההתבגרות של מותג ושל איש עסקים כאחד.

Starbucks מייצג את פילוסופיית המנהיגות של שולץ: הוא איננו עוסק בהצלחה, אלא בדרך הנכונה להצליח. בסופו של דבר הוא מעניק לקוראים את מה שהוא שואף לתת לעובדיו מדי יום – תחושת תקווה שגם אם הזמנים קשים, העתיד יכול להיות מוצלח כמו העבר ואף יותר. "פורצ'ן מגזין" הכתיר את הווארד שולץ כעיש העסקים של שנת 2011.



פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ