מותג - המדריך לבניית מותג מנצח / מרטי נומאייר

מותג

המדריך לבניית מותג מנצח

מרטי נומאייר

יצא לאור ע"י הוצאת גורדון, בשנת 2011, מכיל 187 עמודים,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
956 התעניינו בספר


תקציר הספר
ספר זה מביא תפישה מקיפה של המותג: מהו מותג (ומהו לא), איך הוא פועל (ולא פועל), ויותר מכל, איך לגשר על הפער בין האסטרטגיה העסקית ליצירתיות כדי ליצור יתרון עסקי מתמשך.

בעוד רוב הספרים הקיימים כיום על מיתוג בוחרים להציג מערך מתיש של מחקרים שיתמכו בתאוריות של מחבריהם, 'מותג' מביא גישה הפוכה. באמצעות הצגת מידע חדשנית, תוך שימוש באינפוגרפיקה ידידותית ונקודות מפתח - פורש הספר בבהירות את עקרונות עולם המיתוג, כאלה שילוו אתכם לאורך כל הקריירה, בדרך חדה וחכמה.


הקורא עיר הקורא מתי
alon33 kiryat ono לפני 11 שנים ו-11 חודשים מענה


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ