![]() |
|
|
תקציר הספר
ספר זה מביא תפישה מקיפה של המותג: מהו מותג (ומהו לא), איך הוא פועל (ולא פועל), ויותר מכל, איך לגשר על הפער בין האסטרטגיה העסקית ליצירתיות כדי ליצור יתרון עסקי מתמשך.
בעוד רוב הספרים הקיימים כיום על מיתוג בוחרים להציג מערך מתיש של מחקרים שיתמכו בתאוריות של מחבריהם, 'מותג' מביא גישה הפוכה. באמצעות הצגת מידע חדשנית, תוך שימוש באינפוגרפיקה ידידותית ונקודות מפתח - פורש הספר בבהירות את עקרונות עולם המיתוג, כאלה שילוו אתכם לאורך כל הקריירה, בדרך חדה וחכמה.
בעוד רוב הספרים הקיימים כיום על מיתוג בוחרים להציג מערך מתיש של מחקרים שיתמכו בתאוריות של מחבריהם, 'מותג' מביא גישה הפוכה. באמצעות הצגת מידע חדשנית, תוך שימוש באינפוגרפיקה ידידותית ונקודות מפתח - פורש הספר בבהירות את עקרונות עולם המיתוג, כאלה שילוו אתכם לאורך כל הקריירה, בדרך חדה וחכמה.
הקורא | עיר הקורא | מתי | |
---|---|---|---|
alon33 | kiryat ono | לפני 11 שנים ו-11 חודשים | מענה |
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים