אורז החלומות

מסע אישי של פרסומאי

שמואל ורשבסקי

יצא לאור ע"י הוצאת ידיעות ספרים, בשנת 2011, מכיל 210 עמודים,


הוסף לסל
קנה חדש: ₪148.00 ₪133.20





ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:20
549 התעניינו בספר

תקציר הספר
את האמרה הרווחת בשדרת מדיסון:
"היום שבו אתה רוכש לקוח חדש, הוא היום שבו אתה מתחיל לאבד אותו" - אף פרסומאי לא רוצה לזכור.

מי שהיה חלוץ עידן המותגים ושם את ענף הפרסום הישראלי על המפה הבינלאומית, מספר כיצד הגיבה המשפחה כשנודע לה שהוא מתעתד להיות פרסומאי. הוא גם מספר כיצד יצאה לדרך התקציבאית הראשונה בענף הפרסום הישראלי. איך נולד השם "פז" ואיך התפתח המותג Yellow ממכירת שישיות של בקבוקי בירה. למה חששו לייצר דאודורנט לגברים. על איזה עץ צמח עלה התאנה של "דלתא". כיצד השיקו שני גברים את ה"תחתונית" לנשים. איך ירדה אפלה על המדינה ומה עשתה בסלון שלנו הגברת צ'יבוטרו. איך עושים ב"נוקיה" אהבה ומי הם "מכסחי הפרסומות".

שמואל ורשבסקי מספר על חוויותיו בחברת הפרסום הגדולה בניו יורק, על המשותף לנשים בשדרת מדיסון ובשדרות רוטשילד, על ה- Like שהחליף את המגע האנושי ועל ציוצי הטוויטר שהחליפו את הציפורים.

וגם על המיזוג בין "אדלר חומסקי" לבין "ורשבסקי Grey", על תחילתו של השיווק החברתי, על הסיכויים למתג את מדינת ישראל, על הבטחת הקיימות למען הדורות הבאים ועל האופן שבו יכולים הפרסומאים לשפר את תדמיתם.

את הספר חותמים סיפוריהם של מותגים מתוצרת הארץ שבנו את המדינה, ברוח הציונות.

"כולם היו מותגיו. שמואל ורשבסקי לפרסום הישראלי הוא מה ש'פרה אדומה' לשוקולד."
("ידיעות אחרונות", מרב סריג)



הקורא עיר הקורא מתי
NiraN תל אביב לפני 4 שנים ו-6 חודשים מענה
reutB תל אביב לפני 3 שנים ו-8 חודשים מענה






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ