10 השיטות הטובות ביותר להתמודד עם חרדה

כיצד המוח שלנו גורם לנו לחרדה ומה ניתן לעשות כדי לשנות זאת

ד"ר מרגרט ורנברג

יצא לאור ע"י הוצאת פוקוס, בשנת 2011, פסיכולוגיה » עזרה עצמית


הוסף לסל
קנה חדש: ₪88.00 ₪79.20





ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:16
1105 התעניינו בספר


תקציר הספר
האם אתם סובלים מחרדה?
• האם אתם מרגישים לפעמים לחץ בחזה ופעימות לב מהירות?
• האם תסמינים אלה מחמירים בכל פעם שאתם צריכים להביע את דעתכם בפני קהל, או אפילו בפני מספר מצומצם של אנשים?
• האם עצם הרעיון שאנשים אחרים ישימו לב שאתם נבוכים או מפחדים מחמיר את התסמינים אף יותר?
• האם אתם מקפידים להימנע מגורמי פאניקה אפשריים וצופים מראש את התרחיש הגרוע מכול?




אם כן, ייתכן שאתם נמנים על מאות מיליוני האנשים בעולם הסובלים מחרדה. תסמיני החרדה עלולים להתבטא בדרגות חומרה שונות: חלקם מביכים מעט אך נסבלים, ואילו האחרים עלולים להיות מתמשכים, קשים ומגבילים. תסמיני החרדה מתבטאים בצורות שונות, כמו דאגה, פחד, פאניקה ואי נוחות חברתית. ההשפעה המצטברת של תסמיני החרדה גורמת לאדם החרד להרגיש מותש, שחוק ומיואש.



בספר הזה תמצאו את התשובות לשאלות המטרידות אתכם בנושא החרדה.


ד"ר ורנברג בוחנת את שורשיה הביולוגיים של הבעיה, בעזרת מידע עדכני על האנטומיה של המוח החרד, ומשיאה לקוראיה עצות מעשיות ויעילות להתמודדות יומיומית עם חרדה. תלמדו כיצד לאמן את מוחכם כדי להתגבר על לחץ נפשי וחרדה ולהחזיר לעצמכם את השליטה בחייכם באמצעות שיטות יעילות כמו נשימה סרעפתית, דיבור עצמי והרפיית שרירים.








"הספר עוסק בחרדה על כל גווניה ובטיפול בה. הוא יכול לסייע ´להרגיע´ כל אדם הסובל מחרדה, כל סטודנט למדעי המוח, כל רופא וכל אדם סקרן."
פרופ´ רפאל קרסו, מתוך ההקדמה לספר





התחילה לקרוא לפני 4 שנים ו-2 חודשים








©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ