|
Marketing Illustration: New Venues, New Styles, New MethodsSteven Heller
יצא לאור ע"י הוצאת Allworth Press,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
The market for illustration is changing. How can illustrators survive and thrive? Marketing Illustration is the first book to offer a comprehensive look at the realities of illustration today. Illustration students, educators, and working artists will find illuminating commentary on editorial, graphic novels, comics, animations, Web, games, toys, fashion, textiles, and more, along with an exploration of how old platforms have changed and new ones emerged. Fifty working illustrators, including such top names as Christoph Niemann, Alex Murawski, Jashar Awan, Yuko Shimuzo, and Tomer Hanuka, share insights on what works now. Published in association with the School of Visual Arts, Marketing Illustration explores the impact of technology and the future of the illustration market. No illustrator can afford to miss this thought-provoking resource.
פרסומת
לקט ספרים מאת Steven Heller
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של Steven Heller
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים