ניהול הפרסום סט מלא - כרך א'+ב' - ניהול הפרסום # / יעקב הורניק

ניהול הפרסום סט מלא

כרך א'+ב'

יעקב הורניק & יהושע ליברמן

ניהול הפרסום
יצא לאור ע"י הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, בשנת 1994, עיון »







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1884 התעניינו בספר

תקציר הספר
כרך א. יחידה 1. תקשורת ופרסום -- יחידה 2. הצרכן - יעד הפרסומת -- יחידה 3. קביעת תקציב הפרסום.
כרך ב. יחידה 4. החלטות מסר וגישות יצירתיות --
יחידה 5. החלטות מדיה -- יחידה
6. מדידת השפעת הפרסום.



פרסומת




©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ