|
Marketing Management (13th Edition)Philip Kotler
יצא לאור ע"י הוצאת Prentice Hall,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
Kotler/Keller is the gold standard in the marketing management discipline because it continues to reflect the latest changes in marketing theory and practice.
Topics covered include brand equity, customer value analysis, database marketing, e-commerce, value networks, hybrid channels, supply chain management, segmentation, targeting, positioning, and integrated marketing communications.
For marketing professionals who place special emphasis to creativity and imagination in marketing management.
פרסומת
לקט ספרים מאת Philip Kotler
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של Philip Kotler
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים