Marketing for Hospitality & Tourism (5th Edition) / Philip Kotler

Marketing for Hospitality & Tourism (5th Edition)

Philip Kotler

יצא לאור ע"י הוצאת Prentice Hall,
שפת הספר: אנגלית







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
242 התעניינו בספר

תקציר הספר
THE most widely used Hospitality marketing book–this four-color leader is comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Building on the authors’ expertise, it uses an integrative approach to discuss the major marketing decisions hospitality marketing managers face in today's global marketplace. Video cases, chapter examples and marketing highlights showcase real people and companies and demonstrate how marketing impacts every member of the hospitality team. Experiential exercises and new material on social networking, database marketing and revenue management help solidify the book’s position as the definitive source for information on hospitality marketing. For those with careers in hospitality, hotel, restaurant or tourism customer service or marketing.


הקורא עיר הקורא מתי
זאב כפר מונש לפני 10 שנים ו-9 חודשים מענה


פרסומת




©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ