![]() |
|
|
תקציר הספר
היסטוריה של המסיכה.
"הפנים האנושיות משקפות את נפש האדם ואת הקשר המיסתורי שעשוי לקשור יצור אנושי עם העולם העל-טבעי.
מילדותו המוקדמת רוצה האדם לגלם תפקידים, להיות מישהו אחר-פירושו, לשנות פנים, לאמץ לעצמו את פניו של מישהו אחר.
המסיכה מעניקה לנו הבעה מסוימת במקסימום של אינטנסיביות ויחד עם זאת יוצרת רושם של היעדרות.
המסיכה מבטאת בו בזמן את מירב החיים ואת מירב המוות.
היא לוקחת מהנראה והבלתי-נראה, מהגלוי ומן האבסולוטי."
ז'אן לואי בארו.
"הפנים האנושיות משקפות את נפש האדם ואת הקשר המיסתורי שעשוי לקשור יצור אנושי עם העולם העל-טבעי.
מילדותו המוקדמת רוצה האדם לגלם תפקידים, להיות מישהו אחר-פירושו, לשנות פנים, לאמץ לעצמו את פניו של מישהו אחר.
המסיכה מעניקה לנו הבעה מסוימת במקסימום של אינטנסיביות ויחד עם זאת יוצרת רושם של היעדרות.
המסיכה מבטאת בו בזמן את מירב החיים ואת מירב המוות.
היא לוקחת מהנראה והבלתי-נראה, מהגלוי ומן האבסולוטי."
ז'אן לואי בארו.
פרסומת
דן אוריין (סופר על המוקד)
דן אוריין, מחברם של ספרים על תיאטרון וטלוויזיה, הוא פרופ' (אמריטוס) בחוג לאמנות התיאטרון באוניברסיטת תל אביב; מרצה בחוג ללימודי תיאטרון באקדמית גליל מערבי. תחומי מחקרו העיקריים הם סוציולוגיה של התיאטרון, תיאטרון ישראלי, דרמה טלוויזיונית ותיאטרון חינוכי.... המשך לקרוא
|
לקט ספרים מאת דן אוריין
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של דן אוריין
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים