![]() |
|
|
תקציר הספר
על רקע של התפתחות טכנולוגית מואצת המלווה באי-בהירות ובהיסוס מצד מערכת
החינוך בהטמעת טכנולוגיה עדכנית בהוראה ובלמידה בבתי הספר, מציע הספר לקראת
בית ספר מקוון לאנשי חינוך דיון תאורטי ומעשי-יישומי בשילוב סביבה מקוונת בהוראה
ובלמידה.
הספר נסמך על התאוריה, על הידע הנצבר ברחבי העולם ועל הניסיון רב-השנים של
המחברים בתחום זה. הוא משלב תאוריה לצד מעשה: בצד התאורטי מפורטים רציונל
ותאוריות חינוכיות מרכזיות התומכות בשילוב סביבת למידה מקוונת בהוראה ובלמידה,
כולל החידושים בכלים המקוונים השיתופיים של ה Web 2.0- ; בצד המעשי מוצגים דרכי
היישום של סביבת למידה מקוונת בבתי הספר - החל מעצמי למידה, מטלות לימודיות
מקוונות, דרך אתרים וסביבות למידה מקוונות המלווים למידת נושאי תוכן, וכלה באתר
בית ספר. כמו כן הספר עוסק בהיערכות לקראת בית ספר מקוון, בדיון מקיף בסוגיית
הערכת ממדי הוראה ולמידה מקוונים ובסוגיית שמירת זכות היוצרים וזכויות הפרט,
כפי שזו משתקפת בסביבה מקוונת בחינוך בכלל ובאתרי בתי הספר בפרט.
ד"ר אברום רותם עוסק בשילוב סביבת למידה מקוונת בהוראה ובלמידה משנת 1994 .
פעילותו זו מתקיימת במגוון מסגרות: בתי ספר בודדים, מחוזות, רשויות, מערכות
של שילוב המחשב בחינוך במשרד החינוך, מכללות להכשרת מורים וארגונים פרטיים.
רותם מעורב בפעילויות רבות בתחום: כתיבה מגוונת, הרצאות, מחקרים, מאמרים
ופיתוח כלים לצורכי הוראה ולמידה מקוונת.
ד"ר יהודה פלד עוסק זה למעלה מעשור בהטמעת המחשב בהוראה, ובתוך כך חוקר את התקשוב בבית הספר ובתהליכי למידה.
פלד מרצה במכללת אוהלו בקצרין ובמכללה האקדמית גליל מערבי בתחומי המידע, החינוך ושילוב התקשוב בהוראה.
החינוך בהטמעת טכנולוגיה עדכנית בהוראה ובלמידה בבתי הספר, מציע הספר לקראת
בית ספר מקוון לאנשי חינוך דיון תאורטי ומעשי-יישומי בשילוב סביבה מקוונת בהוראה
ובלמידה.
הספר נסמך על התאוריה, על הידע הנצבר ברחבי העולם ועל הניסיון רב-השנים של
המחברים בתחום זה. הוא משלב תאוריה לצד מעשה: בצד התאורטי מפורטים רציונל
ותאוריות חינוכיות מרכזיות התומכות בשילוב סביבת למידה מקוונת בהוראה ובלמידה,
כולל החידושים בכלים המקוונים השיתופיים של ה Web 2.0- ; בצד המעשי מוצגים דרכי
היישום של סביבת למידה מקוונת בבתי הספר - החל מעצמי למידה, מטלות לימודיות
מקוונות, דרך אתרים וסביבות למידה מקוונות המלווים למידת נושאי תוכן, וכלה באתר
בית ספר. כמו כן הספר עוסק בהיערכות לקראת בית ספר מקוון, בדיון מקיף בסוגיית
הערכת ממדי הוראה ולמידה מקוונים ובסוגיית שמירת זכות היוצרים וזכויות הפרט,
כפי שזו משתקפת בסביבה מקוונת בחינוך בכלל ובאתרי בתי הספר בפרט.
ד"ר אברום רותם עוסק בשילוב סביבת למידה מקוונת בהוראה ובלמידה משנת 1994 .
פעילותו זו מתקיימת במגוון מסגרות: בתי ספר בודדים, מחוזות, רשויות, מערכות
של שילוב המחשב בחינוך במשרד החינוך, מכללות להכשרת מורים וארגונים פרטיים.
רותם מעורב בפעילויות רבות בתחום: כתיבה מגוונת, הרצאות, מחקרים, מאמרים
ופיתוח כלים לצורכי הוראה ולמידה מקוונת.
ד"ר יהודה פלד עוסק זה למעלה מעשור בהטמעת המחשב בהוראה, ובתוך כך חוקר את התקשוב בבית הספר ובתהליכי למידה.
פלד מרצה במכללת אוהלו בקצרין ובמכללה האקדמית גליל מערבי בתחומי המידע, החינוך ושילוב התקשוב בהוראה.
פרסומת
קוראים עכשיו
התחילה לקרוא לפני 13 שנים ו-8 חודשים
|
לקט ספרים מאת יהודה פלד
שם הספר |
---|
החרדון |
התאנה |
עופות בקרבת משכנות האדם |
החרדון ; הצעת תכנית לימודים לבתי מדרש למורים |
וזיתים בה לרוב : מוקד בית ספר |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של יהודה פלד
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים