לקוחות - כיצד הם חושבים? - כלים חדשים לזיהוי רצונותיו של הלקוח ולהבנת השוק / ג'רלד זלטמן

לקוחות - כיצד הם חושבים?

כלים חדשים לזיהוי רצונותיו של הלקוח ולהבנת השוק

ג'רלד זלטמן

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2005, מכיל 296 עמודים, עסקים וכלכלה » עסקים וכלכלה - כללי







ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:37
1977 התעניינו בספר


תקציר הספר
מה שהלקוחות אינן מספרים לכם, ומה שהמתחרים אינם יודעים: קרוב ל-80 אחוזים מהמוצרים החדשים המופיעים בשוק נכשלים, על אף המשאבים הרבים המושקעים בחקר שווקים. זהו דפוס צפוי מראש: הלקוחות אומרים מה שהם רוצים, החברות מייצרות את מבוקשם, וברגע שהמוצר מגיע לשוק, הלקוחות אינם קונים אותו. מדוע? האם משום שהלקוחות פשוט אינם יודעים מה הם רוצים? ג´רלד זלטמן, פרופסור לשיווק מאוניברסיטת הרוורד, מתעמק בחידה הזאת ומגיע למסקנה שברמה מסוימת הלקוחות אכן יודעים מה הם רוצים, אבל הכלים המקובלים של השיווק ? סקרים, שאלונים וקבוצות מיקוד ? והחשיבה הקונוונציונלית, אינם מעמיקים במידה מספקת כדי לעזור ללקוחות לכלות מה הם רוצים, ולהביע זאת. בספר מאיר עיניים זה, טוען זלטמן כי 95 אחוזים מהחשיבה מתנהלים בלא-מודע שלנו. לפיכך, חשיפת השאיפות של לקוחותיכם מחייבת אתכם להבין את "שכלו של השוק" ? ההשפעה ההדדית הדינמית בין מחשבות הצרכנים לבין מחשבות המשווקים, החורצת את גורלה של כל החלטת קנייה. ג´רלד זלטמן הוא פרופסור לשיווק בבית-הספר עסקים בהרוורד, ופרופסור עמית לחקר "השכל, המוח וההתנהגות" במכון הרב-תחומי באוניברסיטת הרוורד. זלטמן הוא גם מייסד-שותף של משרד המחקר והייעוץ Olson Zaltman Associates.


הקורא עיר הקורא מתי
irenas מודעין לפני 14 שנים ו-9 חודשים מענה


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ