![]() |
|
|
תקציר הספר
מה שהלקוחות אינן מספרים לכם, ומה שהמתחרים אינם יודעים: קרוב ל-80 אחוזים מהמוצרים החדשים המופיעים בשוק נכשלים, על אף המשאבים הרבים המושקעים בחקר שווקים. זהו דפוס צפוי מראש: הלקוחות אומרים מה שהם רוצים, החברות מייצרות את מבוקשם, וברגע שהמוצר מגיע לשוק, הלקוחות אינם קונים אותו. מדוע? האם משום שהלקוחות פשוט אינם יודעים מה הם רוצים? ג´רלד זלטמן, פרופסור לשיווק מאוניברסיטת הרוורד, מתעמק בחידה הזאת ומגיע למסקנה שברמה מסוימת הלקוחות אכן יודעים מה הם רוצים, אבל הכלים המקובלים של השיווק ? סקרים, שאלונים וקבוצות מיקוד ? והחשיבה הקונוונציונלית, אינם מעמיקים במידה מספקת כדי לעזור ללקוחות לכלות מה הם רוצים, ולהביע זאת. בספר מאיר עיניים זה, טוען זלטמן כי 95 אחוזים מהחשיבה מתנהלים בלא-מודע שלנו. לפיכך, חשיפת השאיפות של לקוחותיכם מחייבת אתכם להבין את "שכלו של השוק" ? ההשפעה ההדדית הדינמית בין מחשבות הצרכנים לבין מחשבות המשווקים, החורצת את גורלה של כל החלטת קנייה. ג´רלד זלטמן הוא פרופסור לשיווק בבית-הספר עסקים בהרוורד, ופרופסור עמית לחקר "השכל, המוח וההתנהגות" במכון הרב-תחומי באוניברסיטת הרוורד. זלטמן הוא גם מייסד-שותף של משרד המחקר והייעוץ Olson Zaltman Associates.
הקורא | עיר הקורא | מתי | |
---|---|---|---|
irenas | מודעין | לפני 14 שנים ו-9 חודשים | מענה |
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים