|
|
|
תקציר הספר
במשך שנים רבות שימשו מוסדות פנימיה בישראל במסגרות שאופיין החינוכי שונה מאופיים של בתי ספר יומיים. הקשרים של מוסדות פנימיה עם תנועות חברתיות וריחוקם היחסי ממרכזי יישוב דרכנו אותם לפתח דרכי חינוך שונות מדרכים שרווחו בבתי ספר יומיים בתקופה שקדמה להקמת המדינה ובעשור האחרון לאחר הקמתה. תמורות שחלו בחברה הישראלית ובמערכת החינוך שלה. אחרי כן התקרבותה של פנימיות למרכזי יישוב חוללו מפנה באופים של מוסדות פנימתיים רבים: מן הצד האחד, הם הלכו ודמו בתכניתם ובאופיים החינוכי לבתי ספר יומיים: מן הצד השני, הם החלו לשרת לא רק את חניכי הפנימיה בלבד, אלא היו גם לבתי ספר יומיים ``רגילים`` עבור ילדי היישובים הסמוכים. ``פנימיות: צוותיהן וקהילותיהן`` דן, ראש לכל, בהשפעת דפוסי החינוך של ביה``ס היומי על המוסד הפנימייתי, אך גם בהשפעת המוסד הפנימייתי על צביונם של בתי ספר יומיים.
פרסומת
לקט ספרים מאת מרדכי אריאלי
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של מרדכי אריאלי
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים