|
|
|
תקציר הספר
בבית - הספר מלמדים אותנו כתיבה תמה, שאותה אנו מנסים לחקות במדויק במאמץ רב. בסוף כיתה ג' ובתחילת כיתה ד', משתלט הביטוי האישי, הספונטני, הייחודי, ומשתנות צורות האותיות בהתאם למידת השתלבותנו הרגשית והחברתית, או לפי עצמת הדחפים הבלתי נשלטים שבנו. מה עומד מאחורי הייחודיות? אם לימדו אותנו "ל" תקנית. מה יביעו אותיות כגון: "ל" נמוכה במיוחד, גבוהה במיוחד, עם לולאה מודגשת, ללא לולאה, בקו חלק ושוטף או בקו רועד, שבור? ועוד... בספר זה מצויים פירושים של 1638 אותיות שונות, מ"א" ועד "ת", שיש בהן סטיות מהעיצוב התקני הנלמד. המחבר השתדל לפרש ואתן מהבחינה הגרפולוגית - מהפן החיובי ומהפן השלילי. רוב האנשים ימצאו בספר זה את הדברים הנסתרים, המודעים והלוא מודעים על עצמם ועל קרוביהם. המחבר, יצחק ניר (וינינגר) עוסק מזה כ30 - שנה בתחומי הגרפולוגיה והגרפותרפיה, בייעוץ גרפולוגי למורה, להורה ולילד, באבחון מצבי מצוקה בקרב ילידם ובני נוער; וכן בהתאמת כוח - אדם למפעלים, למוסדות ולישובים. יצחק ניר מרצה באוניברסיטאות, בקתדרות עממיות, במכללות ובבתי ספר. הוא עוסק במחקרים מדעיים בתחום הגרפולוגיה החברתית והרפואית.
פרסומת
לקט ספרים מאת יצחק ניר
| שם הספר |
|---|
| מיקרוגרפולוגיה - כרך ב - מ-ת - מיקרוגרפולוגיה #2 |
| ילדים ונוער במצוקה ממבט גרפולוגי |
| האדם - המילון הגרפולוגי פסיכולוגי לפענוח ציורי דמות אדם |
| ילדים ונוער במצוקה ממבט גרפולו |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של יצחק ניר
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים