חשיבה עסקית בניהול השירות - שרשרת השירות-רווחיות-יעילות בארגונים עסקיים וציבוריים יגאל קשטן |
חשיבה עסקית בניהול השירותשרשרת השירות-רווחיות-יעילות בארגונים עסקיים וציבורייםיגאל קשטן
יצא לאור ע"י הוצאת כלנית כרמון, בשנת 2009,
|
|
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים