השפעת השינוי והמעבר מגישת t.q.m לגישה ממוקדת לקוח על שביעות רצון הלקוחות בבנק דיסקונט(יח' 1) אייל בן עזרא |
השפעת השינוי והמעבר מגישת t.q.m לגישה ממוקדת לקוח על שביעות רצון הלקוחות בבנק דיסקונט(יח' 1)אייל בן עזרא
יצא לאור ע"י הוצאת לאו באק - פנימי, בשנת 2002,
|
|
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים