![]() |
|
|
תקציר הספר
ניתוחו הביקורתי והמרענן של רוברטס מרתק, והטיעון שלו ברור וישיר:למותגים פשוט נגמר המיץ. הפתרון?מוצאים וחוויות שמסוגלים ליצור קשרים רגשיים ארוכי טווח עם צרכנים. הרעיון הבסיסי הוא שסימני - האהבה נמצאים בבעלות הצרכנים, לא החברות.ספר זה מראה שלא רק אשפי עסקים, אלא גם אותם יחידים שרוברטס מכנה "צרכנים נלהבים" יכולים לעצב את עתידו של עולם המסחר.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים