סימני אהבה: העתיד שמעבר למותגים / קווין רוברטס

סימני אהבה: העתיד שמעבר למותגים

קווין רוברטס

יצא לאור ע"י הוצאת אלפא, בשנת 2005, מכיל 245 עמודים, תירגום: עופר שור. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:36
1583 התעניינו בספר

תקציר הספר
ניתוחו הביקורתי והמרענן של רוברטס מרתק, והטיעון שלו ברור וישיר:למותגים פשוט נגמר המיץ. הפתרון?מוצאים וחוויות שמסוגלים ליצור קשרים רגשיים ארוכי טווח עם צרכנים. הרעיון הבסיסי הוא שסימני - האהבה נמצאים בבעלות הצרכנים, לא החברות.ספר זה מראה שלא רק אשפי עסקים, אלא גם אותם יחידים שרוברטס מכנה "צרכנים נלהבים" יכולים לעצב את עתידו של עולם המסחר.



פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ