המדריך לבוני מותגים, מהדורה שניה / ד"ר דן הרמן

המדריך לבוני מותגים, מהדורה שניה

ד"ר דן הרמן

יצא לאור ע"י הוצאת יוזמות הייליגר, בשנת 2005, מכיל 281 עמודים,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
876 התעניינו בספר

תקציר הספר
מהדורה שניה של רב המכר איך תהפכו את המוצר שלכם, את הארגון שלכם, את הרעיון שלכם, את עצמכם, למותג שאי אפשר לעמוד בפניו? "המדריך לבוני מותגים" הוא כלי עבודה לכל מי שרוצה לבנות מותג מצליח ורווחי. לא משנה מה אתם מתכוונים למתג: את המוצר שלכם, את החברה שלכם, את היוזמה שלכם או את עצמכם. לא חשוב כמה כסף אתם מתכוונים להשקיע בבניית המותג - המדריך הזה יעזור לכם לעשות את זה נכון, צעד אחר צעד. ד"ר דן הרמן בחן בשטח וניתח עשרות שיטות לפיתוח מותגים. הוא התעמק בשיטות של המומחים החשובים בעולם, של משרדי הפרסום הגדולים, של חברות הברנדינג המובילות. הוא לקח חלקים, ניפה, שיפר והוסיף מתוך הידע והניסיון שלו. הוא עקב אחר חידושי המחקר בשיווק, בתקשורת, בפסיכולוגיה ובהתנהגות צרכנים. בסוף - הוא תרגם את הכל לפרקטיקה, לכללים ולכלים. לשיטה שלמה ומקיפה לבניית מותגים. זהו המדריך הזה.


הקורא עיר הקורא מתי
mathias76 רמת גן לפני שנתיים ו-11 חודשים מענה
ברכה נווה ירק לפני שנתיים ו-8 חודשים מענה
amir tel aviv לפני שנה ו-1 חודשים מענה
ויסמן בית שמש לפני שלושה שבועות מענה






©2006-2017 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ