פילאטיס לכל גוף / דניס אוסטין

פילאטיס לכל גוף

דניס אוסטין

יצא לאור ע"י הוצאת פוקוס, בשנת 2004, מכיל 303 עמודים, תירגום: טובה ינובסקי. בריאות » אורח חיים







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:28
1622 התעניינו בספר

תקציר הספר
מהי שיטת פילאטיס? שיטת הפילאטיס, היא התעמלות המתרכזת בשרירי הבטן. השיטה הומצאה על ידי המתעמל האירופאי ג'וסף פילאטיס בשנת 1920 וצברה מאז פופולאריות רבה בקרב נשים וגברים בני כל הגילים, כולל ספורטאים ורקדנים מקצועיים, שגילו עד כמה השיטה מסייעת להם לשמור על כושר להגן על המפרקים ולשקם עצמם אחרי פציעות. שיטת פילאטיס משלבת תרגילי התעמלות קלאסיים יחד עם שיטות אימון מזרחיות כמו יוגה וטאי צ'י, וכן תרגילים נפוצים בשיטות אלכסנדר, פלדנקרייז, פאולה ועוד. שיטת פילאטיס נותנת מענה אידיאלי גם למי שהתרחקו עד כה מפעילות גופנית ואינם נמצאים בכושר, אם מחמת עצלות או בגלל כאבים במפרקים או בשרירים. שיטת פילאטיס היא הדרך הפשוטה והעדינה ביותר לשמור על כושר. היתרון שלה הוא בכך שאינה גורמת נזקים לעמוד השדרה ולמפרקים, מפני שאין בה זעזועים חזקים. שיטת פילאטיס מותחת ומפעילה כל שריר בגוף באמצעות סדרת תרגילים ייחודיים, אשר כל מתאמן יכול להתאים לעצמו על פי כושרו האישי ורמתו. היא מחזקת את שרירי הבטן, הגב, חגורת הכתפיים, הישבן והירכיים, היא מגדילה את טווחי התנועה של המפרקים ומשפרת את הביצועים הגופניים. תוצאות השיטה נראות ומורגשות אצל כל אחד ואחת: גוף חטוב, ארוך וגמיש, שרירים חזקים, בטן שטוחה ומוצקה, יציבה מאוזנת וקואורדינציה טובה. פילאטיס לכל גוף - צעד אחר צעד הספר שלפניכם נכתב בידי דניס אוסטין, מדריכת פילאטיס מנוסה, שמדגימה ומדגמנת את התרגילים בעזרת 450 צילומים ואיורים מאירי עיניים ומתארת אותם בשפה פשוטה, כדי שתבצעו אותם כהלכה החל מהתרגיל הראשון. הספר כולל תוכניות אימון מותאמות למתחילים ולמתקדמים ואפילו תוכנית יומית קצרה למי שאינם יכולים להקדיש לתרגול יותר מ - 10 דקות ביום. את התוכניות שבספר ניתן לעשות ביחידות בבית או בקבוצה ואפשר לשלב בהם משקולות - יד, גומיית כושר או כדור ענק. ספר זה מספק תוכנית מקיפה למהפך גופני: בנוסף לתרגילי הפילאטיס משולבים גם אימונים אירוביים ותוכניות לחשיבה חיובית ולתזונה נכונה. השילוב של תרגילי הנשימה יוסיף לכם שלווה ורוגע והטיפים השזורים לאורך הספר יסייעו להבנת החשיבות של כל תרגיל. תוצאות התרגול לא יאחרו לבוא וייראו לעיני כל בצורה של: ? שרירים ארוכים וחטובים יותר ? בטן, אגן, ירכיים, זרועות ועכוז מחוטבים וחזקים ? עמוד שדרה קפיצי ובריא יותר ? יציבה, שיווי משקל וקואורדינציה משופרים אחרי כל אימון תרגישו מלאי אנרגיה וצעירים יותר. הנוקשות שחשתם בעבר תעלם, הכאבים יישכחו וטווח התנועה של אברי גופכם יגדל. תוך חודש תראו שינוי משמעותי במראה גופכם ובדרך שבה הוא נע ומתפקד. על מחברת הספר - דניס אוסטין דניס אוסטין מארחת ומככבת בתוכנית הכושר מספר אחת בטלוויזיה בארה"ב Fit & Life ובתוכנית Daily Workout. היא חברה במועצת הכושר הגופני והספורט של נשיא ארה"ב. דניס כתבה מספר ספרים על כושר גופני והיא בעלת טור קבוע בשם Shape Up with Denise בירחון האמריקאי Prevention. קלטות הווידאו של דניס נמכרו בלמעלה מ - 15 מיליון עותקים. דניס גרה בפרברי וושינגטון עם בעלה ג'ף ושתי בנותיהם. בגיל 45 היא שומרת על מראה צעיר. היא מאמינה שבטנה השטוחה, גישתה החיובית לחיים והאנרגיות שלה, הם תוצאה של שיטת הפילאטיס.


הקורא עיר הקורא מתי
כוכב ירושלים לפני 3 שנים ו-11 חודשים מענה






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ