ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
387 התעניינו בספר

תקציר הספר
כיצד קורה שדווקא בעידן הכלכלה החופשית, חופש הביטוי וחופש המידע הולכים ופוחתים? בספר זה מגולל אנדרה שיפרין את סיפורה של המו"לות המודרנית, שהוא במידה רבה גם סיפורו האישי והמשפחתי. בחצי המאה האחרונה הפכה המו"לות מעיסוק תרבותי מובהק, לעסק כלכלי שבו הרווחיות היא חזות הכול, ולנחלתם הכמעט בלעדית של אנשי מנהל וכספים. מה שהיה קודם יריד מגוון של רעיונות המורכב ממספר רב של הוצאות לאור עצמאיות וייחודיות, הפך כיום לבורסה פרועה של מיזוגים והשתלטויות ולשוק אחיד וחדגוני שיותר מ80 - אחוז ממנו נשלטים על ידי מספר קטן של קונגלומרטים בינלאומיים. עסקי ספרים תורגם עד כה ל20 - שפות. פרסומו בארצות השונות עורר את הדיון הציבורי על אודות ספרים ומו"לות, ובמקרים אחדים אף סייע לחקיקה המעודדת מו"לות עצמאית וחופשית. אנדרה שיפרין שימש כעורך הראשי של הוצאת פנתיאון עד לרכישתה בידי תאגיד ראנדום האוס. מאז 1993 הוא עומד בראש הוצאת ניו פרס. "... שיפרין הוא המצפון של המו"לות האמריקאית. ספרו הנו תזכורת נחוצה ורגישה לאידיאלים שמשכו אנשים רבים למו"לות". (Publishers Weekly) "... עסקי ספרים הוא כרוניקה מרתקת של עלייתו ונפילתו של הקורא המודרני, וגם ספר אישי מאוד". (VillageVoice) "... שיפרין הוא מו"ל ניו יורקי מהסגנון הישן, מהסוג שאוהב ספרים ולא רבי מכר. ספר קטן עם רעיונות גדולים". The Times







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ