סיפור על שני עובדים ומנהל שרצה להצליח / כריס בארט

סיפור על שני עובדים ומנהל שרצה להצליח

כריס בארט

יצא לאור ע"י הוצאת פקר, בשנת 2003, מכיל 151 עמודים, תירגום: אור-לי פקר. עסקים וכלכלה » ספרי ניהול וארגון







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
1 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:56
535 התעניינו בספר

תקציר הספר
"סיפור על שני עובדים ומנהל שרצה להצליח" הוא ספר המיועד לכל אדם עובד. ספר המעורר הזדהות הן בקרב מנהלים בכירים וזוטרים והן באנשים שהם אמורים לנהל בהצלחה. זהו סיפורו של טום, שזכה בקידום למשרת ניהול ומוטלת עליו משימה הנראית בעיניו כבלתי אפשרית: להטמיע בקרב עובדיו תהליכי שינוי בתפיסת השירות ללקוח. כשטום נוכח כי אינו מסוגל להתמודד עם המשימה הזאת הוא פונה אל פרד, מנהל בכיר בארגון, שמסייע לו להבין כי להטמעת תפיסת השירות נדרשים יותר מחזון ואמנת שירות. כל מי שאחראי על הטמעת תהליכי שינוי בתפיסת השירות ללקוח חייב להבין כי התהליך מתאפשר רק באמצעות יישום מתמיד של תכני החזון הארגוני, מתן דוגמה אישית וטיפוח מיומנויות מהול הנדרשות ליצירת מנהיגות ראויה תוך שימוש בשיטות מדידות להערכת ביצועים. הדרמה בסיפור זה מבוססת על חייהם של אנשים עובדים, בדרגים שונים, המגיבים לתהליך השינוי באופן שונה. כל אחת מהדמויות בסיפור מייצגת התנהגויות המוכרות לכל מועסק, בכל תפקיד ובכל ארגון גדול כקטן. ד"ר כריס בארט, מומחה עולמי בהטמעת חזון ארגוני ויישומו בפועל, משלב בספרו את העיקרים המהווים תשתית איתנה ליצירת ארגון בעל מוכוונות עקבית לשירות. הספר ראה אור בקנדה בשנת 2003 ועם פרסומו צעד שבועות רבים בראש רשימת רבי המכר בתחום הניהול והעסקים.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ