מה המנכ"ל רוצה שתדע

ראם צ'אראן

יצא לאור ע"י הוצאת מעריב - הד ארצי, בשנת 2003, מכיל 128 עמודים, תירגום: דפנה לוי.


הוסף לסל
קנה חדש: ₪68.00 ₪61.20





ספר לא משהו דירוג של שני כוכבים
2
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:48
518 התעניינו בספר

תקציר הספר
מהן אבני היסוד האוניברסליות של כל עסק? מהו סוד ההצלחה של המנכ"לים המובילים בעולם? ומהן הטעויות הנפוצות ביותר שלהם? מה המשותף למנכ"ל ג'נרל אלקטריק ולמוכר פירות מדוכן רחוב? על - פי תפישת עולמו של ראם צ'אראן אין הבדל בעקרונות המנחים ניהול חברת ענק וניהול חנות קטנה. בספרו מה המנכ"ל רוצה שתדע פורס צ'אראן את התובנות שמאפיינות ניהול עסקי נבון. למנכ"ל הטוב יש הכשרון לפרק את העסק המורכב ביותר לאבני הבניין שלו - תזרים מזומנים חיובי, מתח רווחים, מחזור מלאי, תשואה על השקעה ולקוחות - להתמקד באבחון נקודות התורפה וליצור כסף עבור החברה שלו. ראם צ'אראן מסביר את משנתו בשפה ברורה ופשוטה, מלווה בדוגמאות רבות מניסיונו העשיר ומצמרת עולם העסקים. הספר חושף את המסתורין של עולם העסקים ומבהיר את העקרונות שהבנתם חיונית להצלחת העסק - דוכן פלאפל או תאגיד ענק. ראם צ'אראן שגיבש את הבנתו העסקית עוד בהיותו עובד זוטר בחנות הנעליים של משפחתו בהודו, משמש כיום כיועץ למנכ"לים בחברות מובילות כגון, ג'נרל אלקטריק, פורד, דופונט ועוד. כתב ספרים אחדים ומאמרים רבים לכתבי עת כלכליים. בעל תואר דוקטור בהצטיינות יתרה מבית הספר למנהל עסקים בהארוורד. צ'אראן לימד בבתי הספר למנהל עסקים המובילים בארצות - הברית וזכה בפרס המורה הטוב. באחרונה נבחר לעמית באקדמיה הלאומית של משאבי אנוש.




לקט ספרים מאת ראם צ'אראן
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של ראם צ'אראן






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ