|
קשיים רגשיים והתנהגותייםג'ון קורנוול, ג'נט טוד
יצא לאור ע"י הוצאת אח, בשנת 2002, מכיל 138 עמודים, תירגום: אמה ברוורמן.
|
|
תקציר הספר
ספר זה עוסק בבניית תכניות חינוכיות אישיות לתלמידים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים, ובוחן את מטרותיהן של תכניות חינוכיות אישיות ואת האפקטיביות שלהן על ידי עיסוק בסוגיות הבאות: כיצד ניתן לראות את התנהגותו של התלמיד מזווית ראייה הוליסטית אם יעדי התכנית הם צרים ומנוסחים במונחים התנהגותיים טהורים? כיצד ניתן לבנות תכניות חינוכיות אישיות לילדים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים שיעודד מעורבות הורית ותחושת אחריות אישית מצד התלמיד? האם תכניות חינוכיות אישיות אכן אפקטיביות בכל הקשור לזיהוי צורכי ההכשרה של המורים כאשר מדובר בהשגת יעדים שאינם חלק מתכנית הלימודים (הערכה עצמית, שליטה עצמית, התנהגות חברתית וכדומה)? אלו מערכות יש לפתח בתוך בית הספר כדי להבטיח מעקב אחר התגובה לתכנית החינוכית האישית על ידי כל הנוגעים בדבר. המחנרים ג'ון קורנוול וג'נט טוד, שניהם חברים במרכז המחקר והפיתוח לילדים עם צרכים מיוחדים של המחלקה לחינוך של קנטרברי כרייסט צ'רץ' קולג'.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים