הכל על שיווק / מייקל מוקיאן

הכל על שיווק

מייקל מוקיאן

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2002, מכיל 240 עמודים, תירגום: אמה ברוורמן. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר בסדר דירוג של שלושה כוכבים
3
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:36
597 התעניינו בספר

תקציר הספר
... בעולם מושלם הבוס שלכם או איזה קרוב משפחה עשיר היה מממן בשמחה את לימודיכם בבית - הספר הטוב ביותר למנהל עסקים, ואף את חופשות הקיץ באתר נופש אקזוטי כלשהו, בעולם האמיתי, יהיה לכם מזל אם תצליחו למצוא 24 שעות כדי למצוא את ידיכם ורגליכם בענף השיווק, הכול על שיווק מציע לכם את הטוב שבשני העולמות - השכלה מקצועית מהשורה הראשונה שמתומצתת כך שתתאים להתפתחויות המהירות בסביבה העסקית כיום, שבה הזמן תמיד קצר והמלאכה תמיד מרובה, בין אם אתם אנשי עסקים עצמאיים ובין אם אתם שכירים בארגון עסקי כלשהו, ידע שיווקי טוב הוא מרכיב חיוני להישרדות בשוק, שהולך ונעשה תחרותי ומורכב יותר מיום ליום, הכול על שיווק מספק בספר אחד, קל לקריאה ולהבנה, את כל הידע הדרוש כדי לסיים תוכנית לימודים אקדמית בשיווק, ואף את הכלים המעשיים שאפשר ליישמם כבר עכשיו כדי: * להשיג רווחים שוברי שיאים * לשפר את שביעות רצון הלקוחות * לבנות תקציבי שיווק מציאותיים (שלא ירוששו את החברהן) * לכתוב טקסטים פרסומיים כמו אנשי פרסום מקצועיים * לנהל מסע יחסי ציבור שיניב תוצאות * לשווק כל מוצר או שירות ספר תמציתי ומקיף זה הופך מושגים מורכבים לשיטות עבודה קלות לביצוע, ומעניק לקוראים "ידע מקצועי" מיידי שיעזור להם לפתח אסטרטגיות ותוכניות שיווק יעילות, לנהל את תכנון ופיתוח המוצר ולכבוש שווקים חדשים. קראו את הספר ותלמדו איך: * לנהל מחקר שווקים נכון * לערוך ניתוח מתחרים * לאתר מגמות עתידיות * לבנות מודעות למותג * להבין דפוסים והתנהגויות של קנייה







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ