הנוסחאות הסודיות של אשף הפרסום

רוי ה. וויליאמס

יצא לאור ע"י הוצאת אחיאסף, בשנת 2002, מכיל 232 עמודים, עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום


הוסף לסל
קנה חדש: ₪82.00 ₪73.80





ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1029 התעניינו בספר

תקציר הספר
אתם, שמחזיקים כעת ספר זה - מי אתם? בעלי עסקים קטנים או משרדים פרטיים? ואולי מנהלים בכירים בארגוני ענק? או אי שם באמצע? עצם ההתעניינות שלכם מראה על חשיבה נכונה - הפרסום חיוני לכל עסק או ארגון באשר הוא. אבל איך יוצרים פרסום שגם עובד בשבילכם ומצדיק את ההוצאה הגדולה הכרוכה בו? לפניכם מפתח לאוצר: מאה פרקים קצרים, שנונים, מלאים בחכמת חיים, והיגיון בלתי מקובל, שנכתבו על ידי אשף הפרסום - הוא רוי ה' וויליאמס. בנוסחאות הסודיות של אשף הפרסום מאוגדות התובנות הפרובוקטיביות של וויליאמס על פרסום, על עסקים ועל החיים, כפי שהופיעו בספרו הקודם שזכה בפרס "ספר השנה בעסקים" בארצות הברית. הנוסחאות הסודיות יראו לכם: איך למצוא כוכב שימכור את חזונכם, מדוע מיקוד יתר מזיק, כיצד להשתרש בזיכרונם של לקוחותיכם, מדוע בנקאים חושבים אחורנית, כיצד לנסח מודעות שיחוללו פלאים, מדוע "מיושן" עשוי להיות רווחי, איך לא ליפול בגלל הצלחה, איך לזכור מה באמת חשוב בחיים, ועוד. רוי ה' וויליאמס מרקטינג בע"מ מטקסס ארה"ב, הוא משרד פרסום המשרת לקוחות עסקיים בינוניים וקטנים בכל רחבי ארצות הברית, ומייצר בשבילם קמפיינים פרובוקטיביים ובלתי שגרתיים. לסדנאות הפרסום שלהם מגיעים בעלי עסקים מכל העולם.










©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ