להמציא את העבודה מחדש - 50 רעיונות לבניית מותג שהוא אתה / טום פיטרס

להמציא את העבודה מחדש

50 רעיונות לבניית מותג שהוא אתה

טום פיטרס

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2000, מכיל 200 עמודים, תירגום: ברוך קורות. עסקים וכלכלה » ספרי ניהול וארגון







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1005 התעניינו בספר

תקציר הספר
הטכנולוגיה מדרבנת את המהפכה בעולם העסקום. מי שישרוד ייאלץ להסתגל ולהמציא את עצמו מחדש, ומהר. בסדרה חשובה זו טום פיטרס מסביר מה קורה, מציע את הכלים הדרושים לכם כדי לעמוד באתגר, ומעניק לכם השראה... ללכת על זה. זה העתיד שלכם, ואלה הספרים שלכם, בספר 50 רעיונות לבניית מותג שהוא אתה בעולם המרושת והפרוע של ימינו אתה נבדל... או מחוסל. תשרוד, תשגשג ותנצח אם תהיה מותג - המותג הוא אתה! היחידה הבסיסית בכלכלה של ימינו היא הפרט, הידוע גם בשם אתה! התפקידים השונים מתבצעים בידי עובדים מרושתים זמניים, המתפזרים לאחר שהמיזם נשלם. לכן, כדי להצליח, עליך לחשוב על עצמך כעל קבלן עצמאי - המותג הוא אתה! מישהו נבון, יודע דבר, לומד ומתפתח תמיד, שיודע כיצד למכור את עצמו, וחשוב מכל - עושה עבודה חשובה. הספר 50 רעיונות לבניית מותג שהוא אתה מתאר את הכל: מעיצוב כרטיס הביקור שלכם ועד השגת עבודות. מבניית פנקס הכתובות והטלפונים שלכם ועד גיבוש תדמית. משינוי תיק המיומנויות שלכם ועד להשגת תוצאות, בכל פעם. ב50 - פרקים קלים לעיכול, ויותר מ200 - דברים שצריך לעשות, טום פיטרס מראה לכם כיצד ליצור מותג שהוא אתה ייחודי, אגדי, מבצע מעולה )ומשתכר היטב(.


הקורא עיר הקורא מתי
דליוש צ"י כוכב יאיר לפני שנה ו-5 חודשים מענה






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ