![]() |
אינטליגנציה רגשית בשירות לקוחותאיך לרגש את לקוחותיך בכל פעם מחדש!דייויד פרימאנטל
יצא לאור ע"י הוצאת הספריה הבינלאומית, בשנת 2000, מכיל 266 עמודים, תירגום: ע.מ. טל. עסקים וכלכלה » מיומנות בין אישית
|
|
תקציר הספר
"הספר אינטליגנציה רגשית בשירות לקוחות" שבה את ליבי. בלטו בו הפרק "קישוריות רגשית" והציטוט: "לגלות יצירתיות במערכת היחסים על ידי התייחסות אל כל לקוח כאל ידיד אמת". כלל זה אני משריש בין עובדי השכם והערב, והתוצאות ניכרות בשטח. לדעתי, יש בכך יתרון גם לעובד ולא רק ללקוח, מפני ש"עבודת המכירה" הופכת לחוויה בכל פעם מחדש." "כשמלחמת המחירים בעיצומה וקשה לבדל את המוצר או השירות, המפתח להצלחה מצוי ביכולת להעניק ללקוח ערך מוסף רגשי, שישפיע על הלקוח לבחור במוצר שלנו ולא במוצר של המתחרה". "אינטליגנציה רגשית בשירות לקוחות הינה אסטרטגיה משלימה לתורת השיווק המודרני."
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים