שיעורים בתקשורת / יוסף לפיד

שיעורים בתקשורת

יוסף לפיד

יצא לאור ע"י הוצאת צבעונים הוצאה לאור, מכיל 142 עמודים, עיון » סוציולוגיה







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
517 התעניינו בספר

תקציר הספר
יוסף (טומי) לפיד מילא תפקידי מפתח בתקשורת הישראלית יותר מכל עיתונאי אחר: פובליציסט ומזכיר מערכת "מעריב", מנכ"ל רשות השידור, מנהל הטלוויזיה, יו"ר התאחדות הטלוויזיה בכבלים, חבר צוות "פופוליטיקה" ו"הכל פוליטי", ממייסדי חברת התכניות ICP, דירקטור בחברת הכבלים מת"ב, עורך ירחון הנשים "את", יו"ר מערכת מגזין הצרכנות "בדוק", מרצה לתקשורת באוניברסיטת תל - אביב, עורך ומגיש תכנית הרדיו "השבוע שלי". בתכנית "השבוע שלי", שזיכתה את לפיד בפרס סוקולוב, הגיש קטעים בענייני דיומא ובהם "שיעורים בתקשורת" שיוחדו לנושאים תקשורתיים. מקצתם עודכנו, אחרים נכתבו לאחר שנטש את העיתונאות ועבר לפוליטיקה. כל אחד מ - 64 פרקי הספר מנתח אנקדוטות חדשותיות בלשון קולחת ובהומור דק ומעלה שאלות כבדות משקל על אתיקה עיתונאית, עצמאות מקצועית, העדפות מוסוות, שטחים אפורים שבין אמת לשקר, לבטים אנושיים ומוסריים, צנעת הפרט מול זכותו של הציבור לדעת, היחסים בין השלטון לתקשורת, צנזורה מטעם וצנזורה עצמית, תן וקח בין פוליטיקאים לעיתונאים. פרקי הספר הם חומר מרתק ומהנה וגם מדריך מאלף לנבכי תורת התקשורת. תבשיליו של לפיד מתובלים בלא מעט פפריקה ומלח. עיתונאים צעירים וסטודנטים לתקשורת יגלו עניין מיוחד בלקחים שהפיק מניסיונו העשיר אחד מבחירי העיתונאים שלנו.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ