|
|
|
תקציר הספר
"מושגים בדיון החינוכי" היא סדרת פרסומים להבהרת משמעויותיהם של מושגים המשמשים את הדיון בבעיות החינוך, בהם מושגי - יסוד האקטואליים תמיד ומושגים שהצורך בהם מתעורר בשעת ליבונן של בעיות חינוך שוטפות. מטבעו של החינוך כי המושגים המשמשים את דיוניו מקורותיהם רבים , מהם פילוסופיים, פסיכולוגיים, סוציולוגיים וכיו"ב מלבד המושגים שגובשו בתחומו של החינוך עצמו. תכליתה של הסדרה הזאת היא להזין את הדיון בחינוך במידע מקיף ומוסמך הדרוש להכרעות בין הפתרונות המוצעים לבעיותיו. הסדרה מכוונת למי שמבקש להבין את מורכבותו של התהליך החינוכי ; למחנכים, לסטודנטים ולכל המעונינים בבעיות החברה והאדם. את המילה האנגלית Ambiguity נוהגים לתרגם בעברית עמימות ומזהים את המושג הזה עם דו - משמעות, או רב - משמעות, או חוסר בהירות. כאן מתפרש המושג הזה כקיום - יחדיו של מצבים ושל תכונות מנוגדות. האם נועדה למושג הזה משמעות שלילית בחינוך? האם יש "לבטל" את העמימות ככל האפשר בתהליכי ההוראה לטובת הבהירות? בסוגיות אלה דן פרפ' פרנקנשטיין בחיבור זה.
פרסומת
לקט ספרים מאת קרל פרנקנשטיין
| שם הספר |
|---|
| החיצון: בעיה חברתית |
| הם חושבים מחדש - פרקים בתורת ההוראה המשקמת |
| כנות ושוויון: הרהורים של פסיכולוג ומחנך |
| שיקום האינטליגנציה החבולה |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של קרל פרנקנשטיין
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים