![]() |
|
|
תקציר הספר
היום, יותר מתמיד, מנהלי חברות ומוסדות במגזר הפרטי והציבורי כאחד, מודעים לעובדה שתדמית חיובית מהווה מרכיב חיוני ומהותי בהצלחת הארגון. יצירת תדמית חיובית לארגון היא תוצאה של יישום אסטרטגיה מובנית, הכוללת דיבור מתמשך עם קהלי היעד השונים של הארגון: העובדים, הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, הספקים והציבור הרחב. הדיבור עם הציבור מתבצע באופנים מגוונים באמצעות המדיה, השתתפות בכנסים ובתערוכות ובהפעלת מנגנון תקשורת פנים ארגוני. דיבור עם הציבור מתאר ומנתח את מציאות יחסי הציבור בישראל במבט לעבר, להווה ולעתיד. הספר דן בקשת רחבה של נושאים, כגון: דוברות עסקית, הדובר במגזר הציבורי, יחסי ציבור תחום הפוליטי, בזירה המקומית, הלאומית והבינלאומית, יחסי ציבור ועיתונות - דילמות ושיתופי פעולה, יחסי ציבור כזרוע של הניהול, אפקטיביות של יחסי ציבור, ניהול משברים, תרומה לקהילה ועוד. אביבה רוזן, עיתונאית, כותבת מדורים וטורים בנושאי ניהול בעיתונים גלובס וסטטוס. מרצה לניהול המתמחה בתחומי ההתנהגות והתרבות הארגונית. דוקטורנטית למנהל עסקים באוניברסיטה העברית ומוסמכת במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
פרסומת
אביבה רוזן (סופר על המוקד)
אביבה היא עיתונאית, סופרת, תסריטאית ומחזאית וכן מאמנת אישית. עלילת הספר כוללת את ניסיונה בהתמודדות עם הפריות ואימוץ. מעבר לקיר.אהבה הוא ספרה השביעי.... המשך לקרוא
|
לקט ספרים מאת אביבה רוזן
שם הספר |
---|
ניהול בשנות האלפיים - מה שהיה הוא לא מה שיהיה |
נישוקי וחיבוקי |
קו הזינוק - המדריך ליזמים ומנהלים בהיי-טק |
להתחיל מהסוף |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של אביבה רוזן
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים