ניהול השיווק 1 - 12 (סט)

הורניק וקוטלר

ניהול השיווק 1

12 (סט)

הורניק וקוטלר

יצא לאור ע"י הוצאת אונ' פתוחה,







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:37
1835 התעניינו בספר

תקציר הספר
ניהול השיווק ספר זה הוא תרגום של הספר: Marketing Managemen Analysis, Planning Implementation and Control, (9th ed.), Prentice - Hall, 1997 תוך התאמה לשוק הישראלי ותוספות של סוגיות הניצבות לפני מנהל השיווק המקומי. חלקי הספר: חלק ראשון: הבנת ניהול השיווק. חלק שני: ניתוח הזדמנויות שיווקיות. חלק שלישי: פיתוח אסטרטגיות שיווקיות. חלק רביעי: תכנון תוכניות שיווקיות. חלק חמישי: ניהול המאמץ השיווקי.


הקורא עיר הקורא מתי
אילנה ש ת לפני 7 שנים ו-2 חודשים מענה
morantal20 ראשון לציון לפני 4 שנים ו-2 חודשים מענה





התחילה לקרוא לפני 4 שנים ו-2 חודשים








©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ