ניהול השיווק 1 - 12 (סט)

הורניק וקוטלר

ניהול השיווק 1

12 (סט)

הורניק וקוטלר

יצא לאור ע"י הוצאת אונ' פתוחה,







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:43
2212 התעניינו בספר


תקציר הספר
ניהול השיווק ספר זה הוא תרגום של הספר: Marketing Managemen Analysis, Planning Implementation and Control, (9th ed.), Prentice - Hall, 1997 תוך התאמה לשוק הישראלי ותוספות של סוגיות הניצבות לפני מנהל השיווק המקומי. חלקי הספר: חלק ראשון: הבנת ניהול השיווק. חלק שני: ניתוח הזדמנויות שיווקיות. חלק שלישי: פיתוח אסטרטגיות שיווקיות. חלק רביעי: תכנון תוכניות שיווקיות. חלק חמישי: ניהול המאמץ השיווקי.


הקורא עיר הקורא מתי
אילנה ש ת לפני 15 שנים ו-10 חודשים מענה
morantal20 ראשון לציון לפני 12 שנים ו-10 חודשים מענה
yuval תל אביב לפני 3 שנים ו-2 חודשים מענה


פרסומת



התחילה לקרוא לפני 12 שנים ו-10 חודשים


לקט ספרים מאת הורניק וקוטלר
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של הורניק וקוטלר






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ