ניהול השיווק 1 - 12 (סט) הורניק וקוטלר |
|
|
תקציר הספר
ניהול השיווק ספר זה הוא תרגום של הספר: Marketing Managemen Analysis, Planning Implementation and Control, (9th ed.), Prentice - Hall, 1997 תוך התאמה לשוק הישראלי ותוספות של סוגיות הניצבות לפני מנהל השיווק המקומי. חלקי הספר: חלק ראשון: הבנת ניהול השיווק. חלק שני: ניתוח הזדמנויות שיווקיות. חלק שלישי: פיתוח אסטרטגיות שיווקיות. חלק רביעי: תכנון תוכניות שיווקיות. חלק חמישי: ניהול המאמץ השיווקי.
קוראים עכשיו
התחילה לקרוא לפני 12 שנים ו-10 חודשים
|
לקט ספרים מאת הורניק וקוטלר
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של הורניק וקוטלר
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים