![]() |
|
|
תקציר הספר
השינויים שחלו בשנים האחרונות בדפוסי ארגון הלמידה דורשים מן המורה לא רק שליטה במיומנויות חדשות של הנהגת כיתה וארגונה, אלא גם הבנה מעמיקה יותר בתהליכים האישיים והחברתיים המונחים ביסודה של מלאכת ההוראה.
פרופ' אבנר זיו ושושנה שילה מבית-הספר לחינוך של אוניברסיטת תל-אביב מבררים בספרם את משמעותו של בית-הספר כמוסד חברתי ואת התייחסותו למערכת התרבותית והערכית של הסביבה. הספר, המבוסס על ידע מחקרי רב מתחום הפסיכולוגיה החברתית, עוסק ביחסים הבין-אישיים בתוך הכיתה, בהתהוות קבוצות, בעמדות ובקונפליקטים ודן בתפקידיו של המורה מתוך זווית ראיה חדשה.
אין ספק שאנשי חינוך וסטודנטים המועידים עצמם לתפקידי חינוך והוראה יפיקו מן הספר תוכלת רבה.
פרופ' אבנר זיו ושושנה שילה מבית-הספר לחינוך של אוניברסיטת תל-אביב מבררים בספרם את משמעותו של בית-הספר כמוסד חברתי ואת התייחסותו למערכת התרבותית והערכית של הסביבה. הספר, המבוסס על ידע מחקרי רב מתחום הפסיכולוגיה החברתית, עוסק ביחסים הבין-אישיים בתוך הכיתה, בהתהוות קבוצות, בעמדות ובקונפליקטים ודן בתפקידיו של המורה מתוך זווית ראיה חדשה.
אין ספק שאנשי חינוך וסטודנטים המועידים עצמם לתפקידי חינוך והוראה יפיקו מן הספר תוכלת רבה.
פרסומת
קוראים עכשיו
התחילה לקרוא לפני 7 שנים ו-1 חודשים
|
לקט ספרים מאת אבנר זיו
שם הספר |
---|
מחוננים |
התבגרות |
פסיכולוגיה - מדע הבנת האדם |
הגיל הלא רגיל - מאמרים ישראלים חדשים על גיל ההתבגרות |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של אבנר זיו
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים