|
|
|
תקציר הספר
מאז ייצור המנוע הראשון, מנסים המתכננים ללא הרף להגדיל את ניצולת כח הדחף האפקטיבי להינע המכונית. כידוע, רק כ - %25 מהאנרגיה התרמית האצורה בדלק מנוצלת לדחף המכונית בעלת מנוע הבנזין, ואילו יתרת האנרגיה יורדת לטמיון בהפסדי: פליטה, חום למערכת הקירור, חום בהקרנה לסביבה, חום למערכת הסיכה, גזי פליטה, בעירה לא מושלמת, חיכוך החלקים הנעים במנוע, והינע מכללים כמו משאבות המים והדלק, האלטרנטור, מערכות העברת הכח וההסעה.
פרסומת
בני אביעד (סופר על המוקד)
|
בני אביעד הוא חוקר מוביל לטכנולוגיות הרכב המודרני, בטיחותו והתנהגותו. סופר, עורך תוכניות לימוד ומרצה בכיר לחינוך מקצועי ותעבורתי. הכשיר דור שלם של אלפי מומחים המניעים את גלגלי התחבורה והבטיחות בישראל.
... המשך לקרוא
|
לקט ספרים מאת בני אביעד
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של בני אביעד
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים