סיפור על 2 עובדים ומנהל שרצה להצליח

כריס בארט

סיפור על 2 עובדים ומנהל שרצה להצליח

כריס בארט

יצא לאור ע"י הוצאת פקר-הוצאה לאור,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
200 התעניינו בספר

תקציר הספר
ספר שמיועד לכל אדם עובד. ספר המעורר הזדהות הן בקרב מנהלים בכירים וזוטרים והן באנשים שהם אמורים לנהל בהצלחה. זהו סיפורו של טום, שזכה בקידום למשרת ניהול ומוטלת עליו משימה הנראית בעיניו כבלתי אפשרית: להטמיע בקרב עובדיו תהליכי שינוי בתפיסת השירות ללקוח. כשטום נוכח כי אינו מסוגל להתמודד עם המשימה הזאת הוא פונה אל פרד, מנהל בכיר בארגון, שמסייע לו להבין כי להטמעת תפיסת השירות נדרשים יותר מחזון ואמנת שירות. כל מי שאחראי על הטמעת תהליכי שינוי בתפיסת השירות ללקוח חייב להבין כי התהליך מתאפשר רק באמצעות יישום מתמיד של תכני החזון הארגוני, מתן דוגמה אישית וטיפוח מיומנויות ניהול הנדרשות ליצירת מנהיגות ראויה תוך שימוש בשיטות מדידות להערכת ביצועים.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ